Hoofdsteun achterbank verwijderen
Hoofdsteun achterbank verwijderen
Aangezien ik in de stad woon en dus altijd moet inparkeren zit ik erover te denken om de hoofdsteun rechtsachter er helemaal uit te halen en te laten
Er rijdt toch nooit iemand mee op de achterbank, en als dan toch ligt hij in de kofferbak
En ik kan beter achteruit zien door het achterraam doordat mijn zicht niet meer gehinderd wordt
Goed idee of niet
Er rijdt toch nooit iemand mee op de achterbank, en als dan toch ligt hij in de kofferbak
En ik kan beter achteruit zien door het achterraam doordat mijn zicht niet meer gehinderd wordt
Goed idee of niet
- Bhuddymahn
- Donateur member
Re: Hoofdsteun achterbank verwijderen
Waarom niet? Als er nooit iemand zit dan kan hij net zo goed eruit..
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.
|Peugeot 206 Roland Garros
Scheelt het echt zoveel ?
Mijn citigo komt pas volgend jaar
Mijn citigo komt pas volgend jaar
Als er nooit iemand zit en je hebt er echt last van: weghalen
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
Als je er echt last van hebt dan weghalen. Bij mij zit ook nooit iemand op de achterbank maar heb ze in de allerlaagste stand staan (rustend op de rugleuning) en heb er zo geen last van.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Heb net geprobeerd de hoofdsteunen te verwijderen, omdat de zitjes van de kinderen dan wat meer achterover staan. Maar ik krijg ze er met geen mogelijkheid uit.
Achterbank ontgrendelen, hoofdsteun omhoog schuiven, ontgrendelingsknop indrukken en dan komt hij niet los. Hij blijft hangen aan de kant waar geen ontgrendelingsknop zit. Bij allebei de steunen. Vaag, want in elke andere VAG-auto had ik ze er zo uit.
Meer mensen die ze er niet uit krijgen?
Achterbank ontgrendelen, hoofdsteun omhoog schuiven, ontgrendelingsknop indrukken en dan komt hij niet los. Hij blijft hangen aan de kant waar geen ontgrendelingsknop zit. Bij allebei de steunen. Vaag, want in elke andere VAG-auto had ik ze er zo uit.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Volgens onze Britse buren moet je de bank platleggen. http://www.upownersclub.co.uk/forum/rea ... c4523.htmlMenaz schreef:Heb net geprobeerd de hoofdsteunen te verwijderen, omdat de zitjes van de kinderen dan wat meer achterover staan. Maar ik krijg ze er met geen mogelijkheid uit.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Heb ik geprobeerd.
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Werkt niet? Bij mijn Fiesta moest ik wanneer de hoofdsteun er bijna uit was het knopje nog een keer indrukken om hem definitief te ontgrendelen. Wie weet werkt dat?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Met geen mogelijkheid.
Nou het lukt mij ook niet. Ze blijven ergens achter steken
Ook ik heb meerdere VW's gehad en voor de deur staan waar ik ze zo uit heb, maar de Up! lukt mij ook niet.
Ook ik heb meerdere VW's gehad en voor de deur staan waar ik ze zo uit heb, maar de Up! lukt mij ook niet.
Ligt het gelukkig niet aan mij.
Ik heb ze al verwijderd gehad... Gaat gewoon
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Nog bijzondere trucjes gebruikt?GuidoUp schreef:Ik heb ze al verwijderd gehad... Gaat gewoon
Als het met brute kracht niet lukt, gebruik je er te weinig vanPetrolhead Tom schreef:Nog bijzondere trucjes gebruikt?GuidoUp schreef:Ik heb ze al verwijderd gehad... Gaat gewoon
Zelfs trappen lukte niet.
Kom ff doen dan.GuidoUp schreef:Ik heb ze al verwijderd gehad... Gaat gewoon
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gewoon de bank iets naar voren geklapt anders haalde je dat niet en toen eruit gehaald
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Aan de onderkant zit een soort van een " schijfje" dit is de
vergrendeling.
DIE MOET JE FF INDRUKKEN !!
Dan trek de hoofdsteun er zo uit.
De vergrendeling is er voor ter voorkoming dat de hoofdsteun er per ongeluk
uittrekt als je deze in de hoogte wilt verstellen..............( is bij veel auto's zo)
vergrendeling.
DIE MOET JE FF INDRUKKEN !!
Dan trek de hoofdsteun er zo uit.
De vergrendeling is er voor ter voorkoming dat de hoofdsteun er per ongeluk
uittrekt als je deze in de hoogte wilt verstellen..............( is bij veel auto's zo)
UNDERSTEER is when you hit the fence with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.