Hoi allemaal.
Ik heb een lekker goedkope bootverbinding naar de UK gevonden (retour €84 inc. inzittenden) en wil binnenkort met de Mii naar de UK. Ik heb daar al wat vaker gereden, maar dan met een Britse auto, en laatst met de VW Polo van een goede vriend van me die een optie had om digitaal over te schakelen naar Mijlen per uur.
Weet iemand of je de Mii/Up/Citigo ook op de een of andere manier kunt omschakelen naar Mph of dat het mogelijk is om de snelheid in het display van je M+M te tonen?
Maps and More naar Mph
- ECMLfan
- Forum newbie
- Contacteer:
Maps and More naar Mph
Regelmatig met 250 km/h over de A4
Status: @Mii gekocht op 20-12-2012
Wenslijst: Cruise control op de @Mii, blauw dashboard.
Status: @Mii gekocht op 20-12-2012
Wenslijst: Cruise control op de @Mii, blauw dashboard.
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Re: Maps and More naar Mph
Kun je taalinstelling veranderen naar Engels - UK, wellicht dat dat al voldoende is. Heb geen M+M dus het is een wild guess.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
- el coche SEAT
- Donateur member
Je kunt de M&M bij de instellingen voor navigatie (algemeen) omstellen naar mijlen
Als je dan ervoor kiest om ook de snelheid in het instellingen navigatie display actief te maken, zie je de actuele echte riijsnelheid ook in Mph (mits je het diplay op navigatie hebt staan). Net even getest.
Begrijp ik het goed dat je nog geen M&M hebt? Het is gewoon anders even zoeken en uitproberen.
Als je dan ervoor kiest om ook de snelheid in het instellingen navigatie display actief te maken, zie je de actuele echte riijsnelheid ook in Mph (mits je het diplay op navigatie hebt staan). Net even getest.
Begrijp ik het goed dat je nog geen M&M hebt? Het is gewoon anders even zoeken en uitproberen.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
- el coche SEAT
- Donateur member
Kijk anders eens hier:
http://www.navigon.com/portal/common/.. ... ore_NL.pdf
http://www.navigon.com/portal/common/.. ... ore_NL.pdf
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023