Het algemene Maps and More problemen topic.
Re: Het algemene Maps and More problemen topic.
Bart,
Dat heb ik dus ook maar alleen op m’n eigen laptop en niet op die van m’n vrouw....vreemd
Dat heb ik dus ook maar alleen op m’n eigen laptop en niet op die van m’n vrouw....vreemd
-
- Forum newbie
Ik zie in de Freshshop nieuwe kaarten Q2/2019 voor 69 euro. Nou heb ik niet opgelet, maar is dit pas veranderd?
-
- Forum newbie
nieuwe kaarten Q2 2019
Ik heb de kaart gekocht. Geeft nu Q2 2019 aan in het menu. Kennelijk een update. Ik ga checken of de laatste veranderingen in het wegennet zijn verwerkt.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Hoezo is Q2 van 2019 nu al beschikbaar? Ik wist dat ze een kwartaal voorliepen maar dit? Gaat een beetje voorbij aan de naamgeving lijkt mij.
-
- Forum newbie
Tja, het heeft mij ook verrast, maar het is wel een nieuwe kaart. Best fijn, beetje duur.
- Autheo
- Donateur member
Inderdaad is de nieuwste kaart beschikbaar gesteld onder de naam Q2/2019. Zou me niet verbazen dat ze die zo genoemd hebben omdat ze nog maar 1 keer per jaar een kaartupdate gaan uitbrengen, en anders het al snel de indruk wekt dat ze verouderde kaarten uitgeven...
In ieder geval is de nieuwe uitgave weer redelijk up to date. Heb hem ook geïnstalleerd, en nu zijn ook de (voor mij) plaatselijke vernieuwingen opgenomen, die in de vorige versie nog ontbraken.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Heb Q2-2019 er ook op gezet. Wel triest, dat er niet voldoende ruimte is om alles er op te zetten. Niet, dat ik van plan naar Albanie te rijden met de Up.
- Autheo
- Donateur member
Ook na een update moet je goed blijven opletten
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Heeft iemand de laatste update voor mij beschikbaar en ook de uitleg welke mappen ik waar moet plaatsen? Indien gewenst tegen een vergoeiding
UP! HIGH 60PK
van dat hele maps and more snap ik helemaal niks.....alleen al dat vrouwtje wat niet fatsoenlijk nederlands kan praten en bij elke verandering alstioeblieft of iets dergelijks zegt......pffff
Kan je zien of de N307 in West-Friesland er ook al op staat? Die is voor ons wel relevant nml.
-
- Vagling liefhebber
Ja dat "alstublieft" was bij mij ook de druppel om er een gewone Garmin in te maken.
Volkswagen UP GTI
Die 307 is inderdaad een aardige verbetering t.o.v dat rotstuk wat er eerst lag met al die stoplichten. Nou ja, nog steeds ligt. De N505.
- Autheo
- Donateur member
Ja hoor, die is nu in de nieuwe update opgenomen. Als ik m'n rit plan van de Veluwe naar Hoorn, wijst hij na de dijk tussen Lelystad en Enkhuizen via de nieuwe N307, zoals op jouw kaartje aangegeven.
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Da's mooi, merci. Gaan we deze installeren!
Wel vlot dat ie er nu al in zit, in onze C-HR, kaart update Q1-2019 zit ie er nog niet in...
@Upsilon: N506 heeft voor 't mooie net ff teveel stoplichten idd, ruk voor je verbruik. Voor m'n werk helaas sneller als via de N307...
Wel vlot dat ie er nu al in zit, in onze C-HR, kaart update Q1-2019 zit ie er nog niet in...
@Upsilon: N506 heeft voor 't mooie net ff teveel stoplichten idd, ruk voor je verbruik. Voor m'n werk helaas sneller als via de N307...
Ook ik heb een uitdaging met het Garmin Maps and more systeem.
Als ik deze aan de lader of aan computer hang zie ik het VW logo maar direct erna gaat hij weer uit en start weer opnieuw op.
Iemand een idee?
Als ik deze aan de lader of aan computer hang zie ik het VW logo maar direct erna gaat hij weer uit en start weer opnieuw op.
Iemand een idee?
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
-
- Vagling liefhebber
Als de accu echt leeg is krijg je hem met de usb poort van de computer of een externe lader niet aan de praat. Dit is bij de Garmin. Vaak even eerst in de auto plaatsen en een beetje laten laden. Is dit niet het geval wil ik er gerust een keertje na kijken voor je.
Volkswagen UP GTI
-
- Vagling liefhebber
En heb je het probleem al gevonden?
Volkswagen UP GTI
Ik ondervind soms met M&M dat als ik mijn auto gestart heb en de M&M Bluetooth verbinding gemaakt is dat mijn muziek dan niet afgespeeld word over de Bluetooth maar over Mn telefoonspeaker terwijl hij wel verbonden is. Als ik dan de Bluetooth van mijn iPhone uit en aan zet dan pakt hij hem daarna wel weer. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? De Garmin is up to date.
Hier zo af en toe hetzelfde probleem, ook met het bellen dat het niet over de luidsprekers gaat.
Maar uit het niets doet hij het weer goed en heb daar ook geen oplossing voor.
Je zou hem een keer helemaal kunnen resetten met FRESH via de PC.
Maar uit het niets doet hij het weer goed en heb daar ook geen oplossing voor.
Je zou hem een keer helemaal kunnen resetten met FRESH via de PC.