Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
-
ABT-UP
- Donateur member
Bericht
door ABT-UP » vr 06 mar 2015, 17:15
EdUp! schreef:Hoe zit het met zwarte zonnekleppen, gordelhouders, handgreep, haakjes, W8, speakerroosters en dergelijke?
Het is best een behoorlijke klus om al het grijze te vervangen of laten bekleden voor zwart.
Dit is dus ook waar ik aan denk, a stylen heb ik nu van fender, en denk dat het geen gezicht is als ik die laat bekleden, ivm de speaker gaatjes.tevens panorama ,schuif dak bekleding, ga ik er zelf niet uithalen, en een zwart plafond met wit schuif verduisterings goedijn vind ik niet staan, vandaar dat ik voor orgineel ga.
-
Cheek-o
- Donateur member
Bericht
door Cheek-o » za 07 mar 2015, 03:38
EdUp! schreef:Hoe zit het met zwarte zonnekleppen, gordelhouders, handgreep, haakjes, W8, speakerroosters en dergelijke?
Het is best een behoorlijke klus om al het grijze te vervangen of laten bekleden voor zwart.
wat dacht je van matzwart spuiten?
-
Tom Westendorp
- Unicorn
-
Contacteer:
Bericht
door Tom Westendorp » za 07 mar 2015, 10:58
ABT-UP schreef:EdUp! schreef:Hoe zit het met zwarte zonnekleppen, gordelhouders, handgreep, haakjes, W8, speakerroosters en dergelijke?
Dit is dus ook waar ik aan denk, a stylen heb ik nu van fender, en denk dat het geen gezicht is als ik die laat bekleden, ivm de speaker gaatjes.tevens panorama ,schuif dak bekleding, ga ik er zelf niet uithalen, en een zwart plafond met wit schuif verduisterings goedijn vind ik niet staan, vandaar dat ik voor orgineel ga.
Fender is ook in het zwart.
-
ABT-UP
- Donateur member
Bericht
door ABT-UP » za 07 mar 2015, 17:52
Petrolhead Tom schreef:ABT-UP schreef:EdUp! schreef:Hoe zit het met zwarte zonnekleppen, gordelhouders, handgreep, haakjes, W8, speakerroosters en dergelijke?
Fender is ook in het zwart.
Ja klopt
, maar wil dan het liefst alles in 1 kleur, vandaar dat ik voor orgineel ga.
-
JoVe
- Donateur member
Bericht
door JoVe » zo 08 mar 2015, 11:02
Jammer, doordat de versterker in de bandenbak ligt kan er geen reservewiel in.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
-
Horzel
- Forum newbie
Bericht
door Horzel » za 04 apr 2015, 11:45
Hallo Uppers,
Ik ben van plan om een nieuwe up te kopen en vind een zwarte hemel wel mooi. Is deze alleen te bestellen door het aanvinken van een dynamic pakket?
Is in een high up een fender systeem een muts of zijn de standaard speakers ook prima? Een reservewiel spreekt mij namelijk ook wel aan en het is het een of het ander.
-
Ruben
- Donateur member
Bericht
door Ruben » za 04 apr 2015, 12:46
Ja zwarte hemel zit alleen in het dynamic pakket. Ja wat betreft de standaard speakers en fender dat is erg smaakgebonden hoeveel heb je over voor een goede sound. Ikzelf vind het een must maar dat is mijn mening ik hou van lekker potje muziek in de auto. Raad je aan langs de dealer te gaan en beide versies misschien proberen. Agja wat betreft het reservewiel als je de beurten bij dealer uitvoert heb je gewoon mobiliteit garantie pechhulp overal in Europa.
| High Up! | Blue | Blue Dashpad | Dynamic Triangle pakket (Zwarte hemel, Triangle velgen, Ramen 65% getint) | Drive pakket (Cruise Control, Boordcomputer, Parkeersensoren) | Maps&More | Fender soundsystem |