250€ terug van dealer ivm deuken/bobbels achterklep
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Re: 250€ terug van dealer ivm deuken/bobbels achterklep
Wat raar. Is mij nooit opgevallen deze bobbels. Misschien mijn auto ook even inspecteren. Heeft iemand misschien foto's van deze problemen, of zijn deze niet vast te leggen met een camera?
Ik kan ook geen duidelijk zichtbare bobbels of oneffenheden vinden. Misschien een van de "aanloop" problemen, die in de loop van de tijd uit het productieproces gehaald zijn?
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
mijn Up is 3 maanden oud ,dus zit nog in het procesMuziekUP schreef:Ik kan ook geen duidelijk zichtbare bobbels of oneffenheden vinden. Misschien een van de "aanloop" problemen, die in de loop van de tijd uit het productieproces gehaald zijn?
Poolauto: Bij bedrijf gestationeerde auto voor gemeenschappelijk gebruik door medewerkersDonkUp schreef:Een noord- of een zuidpool?Dixon schreef:Ach, hier op de zaak hebben wij 72 ups rijden.
Momenteel staat er 1 voor de deur, een poolauto, afgelopen december geleverd, deze heeft dit euvel ook!
Die € 250,- is een schijntje...
Iemand hier op forum heeft toch Citigo lichten in z'n Up! gemonteerd.
Overigens zag ik laatst een Up! met reclame rijden waarbij men de achterklep een stuk wrap hebben aangebracht precies zoals de klep van een Mii/Citigo.
swiebs up schreef:ik denk dat het glas op het frame gekit is ,en dit proces is dus niet goed, zodoende dat ik een andere van een mii of citygo er in ga zetten
Volgens mij zijn de lichten units van de zelfde afmeting en vorm.DonkUp schreef:Als je de achterklep van de Mii wil gebruiken, moet je ook de achterlichten van de Mii gebruiken. Deze wijken (volgens mij) af van de Up!/Go. En zet dan ook de achterbumper van de Mii erop, zijn de mensen helemaal in de war als je ze inhaalt of als je ingehaald wordt
Overigens zag ik laatst een Up! met reclame rijden waarbij men de achterklep een stuk wrap hebben aangebracht precies zoals de klep van een Mii/Citigo.
De lichten van de Up! en Go zijn gelijk van vorm ja, maar de lichten van de Mii zijn volgens mij hoekiger, en daardoor is dan ook de achterklep anders. Kan zijn dat het alleen maar optisch is hoor.Sjoerd schreef:Volgens mij zijn de lichten units van de zelfde afmeting en vorm.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- Autheo
- Donateur member
Inderdaad zijn de achterlichten van de Mii iets anders, maar dat betreft met name de buitenhoek. Daardoor is ook op dat punt de bumper iets anders. Maar aan de kant van de klep is er volgens mij geen verschil. De klep van de Citigo en de Mii zijn dacht ik identiek.DonkUp schreef:De lichten van de Up! en Go zijn gelijk van vorm ja, maar de lichten van de Mii zijn volgens mij hoekiger, en daardoor is dan ook de achterklep anders. Kan zijn dat het alleen maar optisch is hoor.Sjoerd schreef:Volgens mij zijn de lichten units van de zelfde afmeting en vorm.
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Autheo
- Donateur member
Elders op het forum zijn hierover de volgende topics terug te vinden:Autheo schreef:Inderdaad zijn de achterlichten van de Mii iets anders, maar dat betreft met name de buitenhoek. Daardoor is ook op dat punt de bumper iets anders. Maar aan de kant van de klep is er volgens mij geen verschil. De klep van de Citigo en de Mii zijn dacht ik identiek.DonkUp schreef:De lichten van de Up! en Go zijn gelijk van vorm ja, maar de lichten van de Mii zijn volgens mij hoekiger, en daardoor is dan ook de achterklep anders. Kan zijn dat het alleen maar optisch is hoor.Sjoerd schreef:Volgens mij zijn de lichten units van de zelfde afmeting en vorm.
Uitwisselbaarheid achterlichten: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=1313 en ook http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2112
Uitwisselbaarheid achterklep: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2124
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Citigo en Up zijn perfect verwisselbaar maar die van de Mii passen niet, onderkant is de aansluiting met de bumper anders.Sjoerd schreef:Volgens mij zijn de lichten units van de zelfde afmeting en vorm.
Anderzijds lijken me de achterkleppen van de Mii en van de Citigo dan wel dezelfde.
up! Black BMT 75pk 3d
Inderdaad ik zie 't nu ook!
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Sinds enkele weken merk ik de bobbels ook. Vind het heel erg jammer. Is er iets aan te doen bij de dealer? Is dit nog garantie misschien?
Edit: inmiddels mijn eigen auto vergeleken met andere Ups en daaruit blijkt dat het bij mij helemaal niet zo erg is... Het valt inderdaad ook best mee.
Edit: inmiddels mijn eigen auto vergeleken met andere Ups en daaruit blijkt dat het bij mij helemaal niet zo erg is... Het valt inderdaad ook best mee.