![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
En als je nu een schakelaar van een polo of golf (met wel een lampje in de schakelaar) koopt kan je die gewoon op de bestaande draden aansluiten ??RonaldNL schreef:aansluiting zit er wel schakelaar zit / kan geen lampje in dus dat gaat mm niet worden.
Dat is jammer,....naja dan maar op de tast in het donker......ben ik toch goed inRonaldNL schreef:Passen niet helaas
Niet kwa grote ?? of kwa aansluiting ??RonaldNL schreef:Passen niet helaas
Wel vreemd dat Volkswagen speciaal voor de up andere schakelaars laat maken. Ze kunnen ze van de golf/polo/passat zo van het schap pakken.RonaldNL schreef:Beide
naja kijk alles is pas te maken natuurlijk maar het is iig geen Plug and Play
Ja tis natuurlijk ook voor de Mii en Citigo. Dat maakt het inderdaad rendabel om een nieuwe schakelaar te maken.RonaldNL schreef:Ja en die zijn verlicht dus , maar zal best kosten zijn ze komen tenslotte (denk ik) in die Mii en Citigo ook dus wat anders de gedachtegang is geen idee
alsof een paar lampjes en draadjes de kosten zijnBen schreef:verlichting in schakelaar maak hem ook gelijk duurder
de up is een instap model ( wij denken daar anders over) dus ze willen de kosten zo laag mogelijk houden
Ben het volledig met je eens. Bezuinigen oké. Maar op een aantal aspecten hebben ze toch verkeerd bezuinigd. Dat Skoda bezuinigt zou ik snappen, maar van Volkswagen had ik anders verwacht. Zeker wat betreft de verlichtingsproblemen.swiebs up schreef:alsof een paar lampjes en draadjes de kosten zijnBen schreef:verlichting in schakelaar maak hem ook gelijk duurder
de up is een instap model ( wij denken daar anders over) dus ze willen de kosten zo laag mogelijk houden
mijn mening= krenterigheid van vw , een lupo heeft toch ook verlichte knoppen,en was ook een instap model.
en ik vind bij een high up hoort het er zeker in,,mijn polo highline ( 2012) heeft juist ivm highline ,voet verlichting,kofferbak verlichting,alle knoppen verlicht
ik vind het een verkeerde bezuiniging
Welke problemen zijn er dan met de verlichting?TwitNour schreef:Zeker wat betreft de verlichtingsproblemen.
Geen kofferbak verlichting, geen verlichting in de knoppen voor de ramen/spiegels/vergrendeling in de deuren.DonkUp schreef:Welke problemen zijn er dan met de verlichting?TwitNour schreef:Zeker wat betreft de verlichtingsproblemen.