Goedemorgen,
Heb hier al een beetje lopen neuzen op het forum om een kabel door te voeren van binnen in de auto naar het deurpaneel toe, Nu weet ik dat dit een helse klus is en heb ook al wat gelezen om gebruik te maken van een "las draad". Maar heb niet echt kunnen lezen wat nu de beste manier is en of iemand wat handige tips heeft voor het wat gemakkelijker maken van deze rot klus
Graag zie ik jullie reacties tegemoet!!! :D
Kabel doorvoeren deurpaneel
Re: Kabel doorvoeren deurpaneel
De rubbers van de deuren lostrekken. Dan heb je je rubber los hangen tussen de deuropening. Dan een tie rip of een stuk harde elektriciteitsdraad erdoorheen steken en deze als 'trekker' gebruiken. Evt een tapeje er extra omheen om vast te zetten.
Thx, was er uiteindelijk zelf uitgekomen door de stoute schoenen aan te trekken en wat te gaan proberen gister avond.N!jntje schreef:De rubbers van de deuren lostrekken. Dan heb je je rubber los hangen tussen de deuropening. Dan een tie rip of een stuk harde elektriciteitsdraad erdoorheen steken en deze als 'trekker' gebruiken. Evt een tapeje er extra omheen om vast te zetten.
Maar nadat ik klaar was, had ik geen puf meer om nog wat te posten
Heren,
Het is gelukt, d.m.v. een nylon trekveer of isolatiedraad (let op scherpe randjes) kan je gemakkelijk een kabel door het rubber heen voeren. Begeleid wel de kabel tijdens het trekken van het draad, het makkelijkst is dan ook om eventjes wat extra handjes erbij te hebben.
Het is gelukt, d.m.v. een nylon trekveer of isolatiedraad (let op scherpe randjes) kan je gemakkelijk een kabel door het rubber heen voeren. Begeleid wel de kabel tijdens het trekken van het draad, het makkelijkst is dan ook om eventjes wat extra handjes erbij te hebben.