Werkende stuurwiel bediening in de Up
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Re: Werkende stuurwiel bediening in de Up
Ik vind het allemaal te veel werk, te complex voor zo'n kleine luxe eigenlijk. In de up zit de bediening voor je radio ruim binnen handbereik dus om alles nog op het stuur te hebben vind ik beetje overbodig. Als het er standaard op had gezeten prima, maar ik zou het niet achteraf nog willen inbouwen
Weet je hoe erg ik me er aan irriteer dat het er niet meer op zitTwitNour schreef:Ik vind het allemaal te veel werk, te complex voor zo'n kleine luxe eigenlijk. In de up zit de bediening voor je radio ruim binnen handbereik dus om alles nog op het stuur te hebben vind ik beetje overbodig. Als het er standaard op had gezeten prima, maar ik zou het niet achteraf nog willen inbouwen
arnout,
ook deze keer bedankt voor jouw uitgebrijde aantword en ik heb weer iets kunnen leeren vandaag.
Verder gaa ik de jongens van de club in wolfsburg vragen want ik heb er nog vrienden en misschien
hebben die nog een idee die ons kan helpen.
ook deze keer bedankt voor jouw uitgebrijde aantword en ik heb weer iets kunnen leeren vandaag.
Verder gaa ik de jongens van de club in wolfsburg vragen want ik heb er nog vrienden en misschien
Say it with Yazz - Hold on, the only way is Up ...!
http://www.upsociety.de/index.php/Threa ... /?pageNo=3" onclick="window.open(this.href);return false;mike2nl schreef:arnout,
Nog meer leesvoer
Ik heb het in mijn nieuwe up erbij besteld en het zit daar dus wel in. Misschien is het mogelijk om de bcm van de nieuwe te gebruiken en die op andere modellen te plaatsen. Ik heb zelf dus een start/stop, een schuifdak en een multifunctioneel stuurwiel dus misschien maakt dit het nu wel mogelijk om dit ook in de ouderen up modellen te proberen.
Volkswagen fan en trots in het bezit van een Golf 2 en een High Up! 60pk BMT.
Wordt lastig denk ik aangezien de nieuwe Up een andere radio heeft
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dat wordt een onmogelijke opgave. Zie het als twee compleet verschillende auto's. Ik denk niet dat je het snel voor elkaar gaat krijgen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ