Handgreep linksboven monteren
Re: Handgreep linksboven monteren
Super! Staat goed!
Onlangs heb ik de handgreep aan de andere kant gedemonteerd om te kijken hoe het montagesysteem eruit zag. Raar systeem, maar supermakkelijk en mooi te monteren.
Bij bm-onderdelenshop zijn ze te krijgen voor 12 euro. Kant en klaar. Gaatje in de binnenbekleding maken en erin klikken.
Onlangs heb ik de handgreep aan de andere kant gedemonteerd om te kijken hoe het montagesysteem eruit zag. Raar systeem, maar supermakkelijk en mooi te monteren.
Bij bm-onderdelenshop zijn ze te krijgen voor 12 euro. Kant en klaar. Gaatje in de binnenbekleding maken en erin klikken.
Laatst gewijzigd door HeHo op do 13 mar 2014, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Van die kleine dingen die erg handig kunnen zijn.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Nice!
Toch binnenkort me zonnebrilhouder monteren
Toch binnenkort me zonnebrilhouder monteren
Hier kan je ze bestellen de handgrepen
Interieurdelen, Handgreep
Onderdeelnummer: 6RU857607B EH6
Prijs incl. BTW: € 27,85
http://www.wwsmit.nl/onderdelen/letteri ... &width=525
Eventueel op ebay staan ze tussen de 9 a 13 euro
Interieurdelen, Handgreep
Onderdeelnummer: 6RU857607B EH6
Prijs incl. BTW: € 27,85
http://www.wwsmit.nl/onderdelen/letteri ... &width=525
Eventueel op ebay staan ze tussen de 9 a 13 euro
Niks meer nodig op schroeven na? Geen moertje boutjes oid.?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooie tip!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
Nee, het is een soort van klik en klem vast systeem. Belangrijkste is dat je heeeeel erg goed uitmeet waar je in je bekleding gaat snijden en ook niet uitschiet.
Precies! Het is 26 cm vanaf de hoek vd A-stijl en dan 7 cm omhoog vanaf het rubber vd deur. Gaatje prikken en dan het vierkantje uitsnijden met een nieuw scherp mesje.F.Moerland schreef:Nee, het is een soort van klik en klem vast systeem. Belangrijkste is dat je heeeeel erg goed uitmeet waar je in je bekleding gaat snijden en ook niet uitschiet.
Duw de handgreep er hard in zodat je een afdruk ziet van een soort van driehoek. Dat snij je dan om het vierkantje weg. Dan klikt hij er zo in en zit hij muurvast.
Makkelijk zelf te doen, maar je miet wel even het lef hebben om in de hemel te gaan snijden.
Maar meten is weten!!!!!
- martijn_koevermans
- Forum newbie
Mooi om te lezen dat er ook een handgreep geplaatst kan worden aan de bestuurderskant. Maar is het ook achterin mogelijk?? Of heb ik er overheen gekeken??
-
- Vagling liefhebber
Nee, achterin niet mogelijk.
- martijn_koevermans
- Forum newbie
Zitten de uitsparingen er niet?? Dat is wel weer erg jammer. Had ze anders ook wel graag achterin gehad.F.Moerland schreef:Nee, achterin niet mogelijk.
-
- Vagling liefhebber
Ik had het toen al gevraagd. Links en rechts voor is geen probleem. In de versies met stuur rechts is dit namelijk ook geen probleem. Maar achter zit de aansluiting er simpelweg niet. Maar voorin bijbouwen kan ik iedere Up! eigenaar aanraden. Ik gebruik hem bewudt en onbewust heel erg vaak.
Zal er vast gek uitzien als je door de bocht heen gaat. Hop! 1 hand aan t stuur en 1 aan de handgreep! Haha
Ik heb ze juist verwijderd. XD
Ik heb ze juist verwijderd. XD