Armsteun

Bespreek hier alles omtrent de binnenkant van de VW up!
Dekkertje
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 10:15

Armsteun

Bericht door Dekkertje » do 19 jun 2014, 21:45

Ik zie dat er al veel over geschreven is maar vind nog niet echt een duidelijk antwoord. Is er iemand die zin en tijd heeft om mij uit te leggen of het moeilijk is een midden armsteun aan te brengen en wat zo'n armsteun ongeveer kost? Ik merk dat ik nu erg leun op de versnellingspook op lange ritten en daarom lijkt het me geen overbodige luxe.
Alvast bedankt, Esther
Laatst gewijzigd door Dekkertje op do 19 jun 2014, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Flox
Forum newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 14 aug 2013, 16:28

Re: Armsteun

Bericht door Flox » do 19 jun 2014, 22:33

Ik heb deze besteld.

http://www.cargoods.nl/shop/armsteunen/ ... eun-vw-up/

Na ongeveer 7 maanden stukgegaan, metaalmoeheid zeg maar bij de achterkant. Hij was daar gaan scheuren.
Mail gestuurd met foto's naar cargoods, wilde me geen nieuwe onder garantie sturen nadat ik nog eens moest vragen hoe het zat met mijn "klacht".

Slechte service van de site en ook nog eens een slechte steun.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Armsteun

Bericht door Tom Westendorp » do 19 jun 2014, 22:36

Dekkertje schreef:Ik zie dat er al veel over geschreven is maar vind nog niet echt een duidelijk antwoord. Is er iemand die zin en tijd heeft om mij uit te leggen of het moeilijk is een midden armsteun voor aan te brengen en wat ie ongeveer kost? Ik merk dat ik nu erg leun op de versnellingspook op lange ritten dus het lijkt me geen overbodige luxe.
Alvast bedankt, Esther
Daar wordt je auto niet oud mee. Door op de pook te leunen sloop je de syncromeshen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Dekkertje
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 10:15

Re: Armsteun

Bericht door Dekkertje » do 19 jun 2014, 22:45

Ik synchromeshen even moeten opzoeken, dat wordt dus hangen aan de spiegel tot ik een oplossing heb ;)
En die goedkope uitvoering is dus ook geen oplossing. Ik heb ondertussen wat offertes opgevraagd, was gewoon benieuwd naar filmpjes om het zelf te kunnen doen.

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Armsteun

Bericht door JoVe » do 19 jun 2014, 23:18

Dekkertje schreef:Ik zie dat er al veel over geschreven is maar vind nog niet echt een duidelijk antwoord. Is er iemand die zin en tijd heeft om mij uit te leggen of het moeilijk is een midden armsteun aan te brengen en wat zo'n armsteun ongeveer kost? Ik merk dat ik nu erg leun op de versnellingspook op lange ritten en daarom lijkt het me geen overbodige luxe.
Alvast bedankt, Esther

Esther klik even in de banner bovenin van de UP! webshop. Is van v Udenhout en hier staat een mooie armsteun voor 145 euro, dacht op pag 2 en is heel eenvoudig te monteren.
Er is hierover al een post. Ik kan hem alleen niet meer vinden. Ik heb het zelf geschreven hoe je deze monteerd nl.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Armsteun

Bericht door JoVe » do 19 jun 2014, 23:20

20140619_110645.jpg
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Dekkertje
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 10:15

Re: Armsteun

Bericht door Dekkertje » vr 20 jun 2014, 05:09

Super! Precies wat ik bedoel. Ik ga zoeken naar jouw post. Dank je.

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Armsteun

Bericht door JoVe » vr 20 jun 2014, 09:56

Dekkertje schreef:Super! Precies wat ik bedoel. Ik ga zoeken naar jouw post. Dank je.

vond deze maar zoek nog steeds die van mij
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=8&t=1789#p28417
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
JoVe
Donateur member
Berichten: 1076
Lid geworden op: wo 10 jul 2013, 19:56
Locatie: Beverwijk

Re: Armsteun

Bericht door JoVe » vr 20 jun 2014, 10:20

High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.

Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue

Gebruikersavatar
robw
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: zo 01 jun 2014, 10:36

Re: Armsteun

Bericht door robw » vr 27 jun 2014, 16:08

Misschien een idee om te inventariseren hoeveel mensen er een armsteun willen om vervolgens met korting een partij te kopen?
UP! HIGH 60PK

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Armsteun

Bericht door Xanderv » vr 27 jun 2014, 16:46

Succes ;) meeste hebben al een denk ik.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Dekkertje
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 10:15

Re: Armsteun

Bericht door Dekkertje » vr 27 jun 2014, 20:29

robw schreef:Misschien een idee om te inventariseren hoeveel mensen er een armsteun willen om vervolgens met korting een partij te kopen?
Ik heb hem inmiddels al binnen, morgen plaatsen. Ik zal je laten weten of het de moeite waard is.

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Armsteun

Bericht door Xanderv » vr 27 jun 2014, 20:42

Deze heb ik er ook in zitten, prima apparaat.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Plaats reactie