Beste allemaal,
Ik wil graag een 12 volt plug achter in de reeds gemonteerde Seat armsteun monteren om de achterinzittenden ook van 12 USB plug te kunnen voorzien. De armsteun heb ik al, maar ik vraag mij af of er wel ruimte is en of er geen verticale stalen plaat zit waar ik ook nog door heen moet en het gat niet ten koste zal gaan van de stevigheid. Heeft iemand hier een technische tekening van of ervaring met het inbouwen van deze steun? Ik heb hem fabriek af gekregen dus weet niet hoe de binnenkant er uit ziet...
Thanks alvast!
Bouwtekening seat armsteun
-
- Vagling liefhebber
Bouwtekening seat armsteun
Laatst gewijzigd door F.Moerland op di 01 apr 2014, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- richardm35
- Vagling liefhebber
Re: Bouwtekening seat armsteun
Ook al moet je door een stalen plaat je maakt een rond gat en geen vierkant gat gaat bijna niet ten koste van het stevigheid
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
- Vagling liefhebber
Toch zou ik graag eerst een tekening zien. Als er een verticale plaat zit waar je de helft van weg moet knippen blijft er weinig over... dan monteer ik ze liever links en rechts van de achter hoofdsteunen. Dusssss... iemand een tekening?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik kan me voorstellen dat die tekeningen niet zo vrij op het net staan. Is het maken van een usb poort geen optie? Die zijn kleiner en tegenwoordig moet je bijna alles opladen middels USB. Een reiskoelbox gaat vaak toch niet op een kleine 12 volt aansluiting.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
-
- Vagling liefhebber
Het gaat mij niet om een koelbox. Die heb ik niet eens. het gaat mij om de telefoon en de iPads, iPods en al dat soort media spul wat met een USB opgeladen kan worden. Het lijkt mij net als de handgreep linksboven en de gemonteerde hoedenplank touwtjes erg praktische toevoegingen. ik ga namelijk meer voor comfort en luxe als een mooie look. Ik zit er nu aan te denken om de armsteun gewoon te gaan demonteren om te kijken hoe en wat. Als daar plaatsen geen verstandig optie blijkt te zijn zal ik ze links en rechts naast de hoedenplank in het plastic deel monteren. Ook een goeie plek.