Op de lange weg terug vanuit zuid frankrijk op een gegeven moment de muziek op de sd kaart maar gaan afspelen...
Maar na een tijdje viel het mij op dat er soms een hele korte onderbreking was, hetzelfde wat je wel eens hebt met bluetooth streamen zeg maar alleen is dan de onderbreking een stuk korter.(daarom was ik gestopt met streamen en dus de sd gaan gebruiken )
Maar goed op de lange rit heb je tijd genoeg om ergens op te gaan letten en je kon de klok er op gelijk zetten dat het elke 10 min. Het geval was...
Mijn vraag is dus of er meer mensen zijn die er last van hebben?
Geluid vanaf SD kaart hapert elke 10 min.
Geluid vanaf SD kaart hapert elke 10 min.
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
-
- Vagling liefhebber
Re: Geluid vanaf SD kaart hapert elke 10 min.
bij mij hapert hij ook welis.
vooral aan het begin als ik net wegrij met de Up! en als ik op een slecht wegdek rij wil hij nog welis overslaan.
maar of het elke 10 minuten is durf ik niet te zeggen.
vooral aan het begin als ik net wegrij met de Up! en als ik op een slecht wegdek rij wil hij nog welis overslaan.
maar of het elke 10 minuten is durf ik niet te zeggen.
Welke class kaartjes gebruiken jullie en zit de houder er wel goed in?
-
- Vagling liefhebber
class 10rjw schreef:Welke class kaartjes gebruiken jullie en zit de houder er wel goed in?
Houder zit er goed in onderweg nog aan gewiebeld, class 2 is het kaartje.rjw schreef:Welke class kaartjes gebruiken jullie en zit de houder er wel goed in?
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket