Hey allemaal!
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van mijn Volkswagen up! en de daarbij geleverde Garmin.
De navigatie en de Live-functies werken inmiddels goed, echter werken de overige functies vrijwel niet.
1. Mijn telefoon wordt wel gekoppeld, alle contacten worden ook geïmporteerd. Maar als ik wil bellen hoort de ander mij wel, maar ik hem niet (tenzij ik het geluid via de telefoon-speaker laat komen, wat niet de bedoeling hoort te zijn lijkt mij...) De radio blijft ook gewoon doorspelen, het geluid hiervan wordt niet automatisch gedempt.
2. Wanneer ik op "Media" druk, kan ik überhaupt niets selecteren. De knoppen die ik normaal gesproken zou kunnen kiezen blijven grijs.
3. De gegevens m.b.t. temperatuur buiten, temperatuur koelvloeistof en de toerenteller worden niet weergegeven.
4. Think Blue Trainer geeft geen gegevens weer.
Ik heb even gezocht in het forum, maar kon geen duidelijk antwoord vinden. Zijn er meerderen van jullie die bovenstaande problemen ervaren? (En wellicht oplossingen hebben?) Alvast bedankt!
Garmin functies werken niet
-
- Vagling liefhebber
Re: Garmin functies werken niet
Zo te lezen zijn jou contacten vuil. Spuit een beetje contactspray op een wattenstaafje en maak de kleine ronde puntjes met een draaiende beweging schoon op je dashboard. Verwacht dat dit het probleem is. Zie foto van welke puntjes in bedoel.Joe Kerr schreef: ↑wo 01 mei 2019, 11:51Hey allemaal!
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van mijn Volkswagen up! en de daarbij geleverde Garmin.
De navigatie en de Live-functies werken inmiddels goed, echter werken de overige functies vrijwel niet.
1. Mijn telefoon wordt wel gekoppeld, alle contacten worden ook geïmporteerd. Maar als ik wil bellen hoort de ander mij wel, maar ik hem niet (tenzij ik het geluid via de telefoon-speaker laat komen, wat niet de bedoeling hoort te zijn lijkt mij...) De radio blijft ook gewoon doorspelen, het geluid hiervan wordt niet automatisch gedempt.
2. Wanneer ik op "Media" druk, kan ik überhaupt niets selecteren. De knoppen die ik normaal gesproken zou kunnen kiezen blijven grijs.
3. De gegevens m.b.t. temperatuur buiten, temperatuur koelvloeistof en de toerenteller worden niet weergegeven.
4. Think Blue Trainer geeft geen gegevens weer.
Ik heb even gezocht in het forum, maar kon geen duidelijk antwoord vinden. Zijn er meerderen van jullie die bovenstaande problemen ervaren? (En wellicht oplossingen hebben?) Alvast bedankt!
Volkswagen UP GTI
Dit was het inderdaad, Caddykaatje. Hartstikke bedankt!Caddykaatje schreef: ↑wo 01 mei 2019, 13:12Zo te lezen zijn jou contacten vuil. Spuit een beetje contactspray op een wattenstaafje en maak de kleine ronde puntjes met een draaiende beweging schoon op je dashboard. Verwacht dat dit het probleem is. Zie foto van welke puntjes in bedoel.
-
- Vagling liefhebber
Dit is een veel voorkomend euvel.Joe Kerr schreef: ↑wo 01 mei 2019, 21:26Dit was het inderdaad, Caddykaatje. Hartstikke bedankt!Caddykaatje schreef: ↑wo 01 mei 2019, 13:12Zo te lezen zijn jou contacten vuil. Spuit een beetje contactspray op een wattenstaafje en maak de kleine ronde puntjes met een draaiende beweging schoon op je dashboard. Verwacht dat dit het probleem is. Zie foto van welke puntjes in bedoel.
Vaak zie je dit bij wat oudere auto's waar nooit een navigatie ingezeten heeft. In de loop der tijd komt er een oxidatie laagje op het koper wat isoleert. Een beetje contacktspray doet wonderen dan
Volkswagen UP GTI