Goedenavond,
Een paar weken geleden heb ik een set lichtmetalen velgen aangeschaft. Op de naafkappen van deze velgen zit een witte aanslag die hardnekkiger is dan gedacht. Het oppoetsen helpt wel iets, maar er blijft nog steeds een groot restant achter. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn en hoe dit het beste weg te krijgen is?
Hier de foto's:
Ik ben erg benieuwd of dit iemand bekend voorkomt en of er een goede oplossing voor is.
Teun
Witte aanslag op naafkappen
Re: Witte aanslag op naafkappen
Oxidatie onder de laklaag. Poetsen gaat niet helpen en ik ben benieuwd of je ze met schuren en spuiten wel weer een beetje toonbaar kunt maken.
Thanks voor je reactie! Ik heb een nieuwe set besteld. Is zulke oxidatie in de toekomst te voorkomen? Bijvoorbeeld door ze regelmatig schoon te maken?
-
- Forum eindbaas
Zorgen dat je ze niet beschadigd en vooral niet in pekel rijden.
- Up!grade TSI
- Donateur member
Sowieso zou ik de hele auto, dus inclusief de wielen en naafkappen regelmatig schoonmaken.
Lijkt mij persoonlijk vrij logisch al deelt niet iedereen die mening natuurlijk...
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
Haha zeker! Ik ben zuinig op mijn Upje. Bedankt voor jullie reacties.Up!grade TSI schreef: ↑za 13 jan 2024, 12:23Sowieso zou ik de hele auto, dus inclusief de wielen en naafkappen regelmatig schoonmaken.
Lijkt mij persoonlijk vrij logisch al deelt niet iedereen die mening natuurlijk...