Mistlampen in de voorbumper, wat heb ik kwa bumper nodig?
- BlackEdition
- Vagling liefhebber
Mistlampen in de voorbumper, wat heb ik kwa bumper nodig?
Wat heb ik nodig? Alleen de midden deel of hele bumper?
BlackEdition - high up! - schroefset - face lift achterlichten - armsteun - leren stuur - LED dagrijverlichting/stadslicht - LED kentekenverlichting - 75pk - Touareg 17 inch. (zomer) --
- Up!grade TSI
- Donateur member
Re: Mistlampen in de voorbumper, wat heb ik kwa bumper nodig?
In je huidige of andere bumper? Je zou zeggen middendeel, als je naar mijn thumbnail kijkt...BlackEdition schreef: ↑ma 01 nov 2021, 19:27Wat heb ik nodig? Alleen de midden deel of hele bumper?
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
- BlackEdition
- Vagling liefhebber
In mijn huidige bumper…Up!grade TSI schreef: ↑ma 01 nov 2021, 20:13In je huidige of andere bumper? Je zou zeggen middendeel, als je naar mijn thumbnail kijkt...BlackEdition schreef: ↑ma 01 nov 2021, 19:27Wat heb ik nodig? Alleen de midden deel of hele bumper?
BlackEdition - high up! - schroefset - face lift achterlichten - armsteun - leren stuur - LED dagrijverlichting/stadslicht - LED kentekenverlichting - 75pk - Touareg 17 inch. (zomer) --
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Ik heb nog wel zo'n middenstuk bumper liggen met uitsparingen voor de mistlampen.
Gr. Bonny
Gr. Bonny
-
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Ik heb 'm nog (zit nog op de auto, pre-facelft), iets van partnr 1S0 853 665 xx, ik moet deze nog vervangen door een andere.
Geen idee of er een verschil is met facelift en/ofGTI, lijkt mij dat dat middenstuk allemaal hetzelfde is voor mistlampen.
Gr. Bonny
Geen idee of er een verschil is met facelift en/ofGTI, lijkt mij dat dat middenstuk allemaal hetzelfde is voor mistlampen.
Gr. Bonny
Ik heb een facelift paneel nodig.