Ongeluk met VW Up!
- el coche SEAT
- Donateur member
Ongeluk met VW Up!
Ik hoop dat het niemand van hier is.
Up! blijkt wel stevig te zijn.
http://www.112brabant.nl/index_main.php ... to_id=6856
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Re: Ongeluk met VW Up!
ouch
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
- Witte Reus
- Vagling liefhebber
De bestuurders van beide auto's waren ongedeerd. Die van de Up! wel erg overstuur. Goh. Wat had je verwacht dan? Dat hij/zij een dansje om de auto zou maken uit pure verrukking dat t autootje zo veilig is gebleken
Maar z'n 5 sterren is ie zo te zien ook echt waard. Best wel een geruststellende gedachte .
Maar z'n 5 sterren is ie zo te zien ook echt waard. Best wel een geruststellende gedachte .
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK
Inderdaad een sterk auto'tje.. De tegenligger was niet zo'n kleintje en de UP! houdt zich toch kranig...
In het bezit van mijn gave donkerblauwe UP!
wat een ravage gelukkig geen gewonden en ook een best fijn idee dat de up zich kranig heeft geweerd.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
- High-up!
- Vagling liefhebber
Oef...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Ik zou ook overstuur zijn als ik mijn nieuwe UP! zo in de kreukels zag staan !!De bestuurster van de andere auto bleef ook ongedeerd maar was wel hevig overstuur
Gelukkig is er niemand gewond, wel een veilig karretje dus, die andere bak was een stuk groter.
|Skoda Citigo Tour 60PK|Deep Black Pearl Metallic|5 Deurs|Travel Pakket|media pakket|Sunset|Reservewiel|kofferbaklampje |
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
|Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCI (140PK) titanium|Panther Black|7" Navi|getinte ramen|zilveren roofrails|Ipod integratie|
Ja die 5 sterren krijgt die niet omdat die er zo leuk uit ziet. Nee echt de Up! is echt wel veilig, je zit in een soort van kooi he. Maar ik hoop dat niemand hiet dat ooit gaat ervaren!
Zo is het maar net, aanrijding is nooit leuk, heb zelf ooit 2 aanrijdingen meegemaakt, 1X mijn schuld.... alle twee alleen wat blikschade, dus geen letsel...stUp! schreef:Ja die 5 sterren krijgt die niet omdat die er zo leuk uit ziet. Nee echt de Up! is echt wel veilig, je zit in een soort van kooi he. Maar ik hoop dat niemand hiet dat ooit gaat ervaren!
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Wat een domme verslaggever. Het is geen "jeep" maar een Ford... Tenenkrommend!
Toch knap, ca 2000kg vs 900kg. Geeft een goed gevoel.
Toch knap, ca 2000kg vs 900kg. Geeft een goed gevoel.
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
Het kan erger deze is met een vrachtwagen in aanraking gekomen....
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Oei, niet dat het wat uitmaakt, maar het is een take-up! Zo te zienel coche SEAT schreef:Ik hoop dat het niemand van hier is.
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Die oranje is ook een take up.
nu niet meer....deze kan niet meer gefixt worden.stUp! schreef:Die oranje is ook een take up.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Niet meer? Jawel hoor, het is nog steeds een take up. Alleen eentje die in de kreukels ligt.Martin33 schreef:nu niet meer....stUp! schreef:Die oranje is ook een take up.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Die oranje is zeker na de uitschakeling van NL bij voetbal vanwege teleurstelling plat gereden.
Seat Mii | 60PK | Style Chic | Candy White/Blue | Drive
vindt dat de up het goed heeft gedaan met die frod heeft gewoon de wielophanging kapot gereden
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- el coche SEAT
- Donateur member
Zo te zien aan de achtergrond (bord) is dit ongeluk in een Duitstalig land gebeurd.Mii-Jordy schreef:Die oranje is zeker na de uitschakeling van NL bij voetbal vanwege teleurstelling plat gereden.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
Van de weg gedrukt!!!!el coche SEAT schreef:Zo te zien aan de achtergrond (bord) is dit ongeluk in een Duitstalig land gebeurd.Mii-Jordy schreef:Die oranje is zeker na de uitschakeling van NL bij voetbal vanwege teleurstelling plat gereden.