Centrale Deurvergrendeling inbouwen
Geplaatst: zo 28 okt 2018, 22:11
Hoi,
Ik ben bezig om in mijn Take UP CV in te bouwen.maar ik loop tegen wat dingen aan waar misschien iemand hier op
het forum kan helpen of ook niet. Ook zou dit andere kunnen helpen die eraan denken om zelf in te bouwen.
wat heb ik gedaan:
heb zo een universeel CV kit gekocht met klapsleutel.
dit bleek al gelijk een issue zodra ik de deur paneel opende.
het CV kitje was niet bedoeld voor kabel gedreven deur mechanisme.
dus eerst maar eens de klapsleutel in order maken dan maar.
VAG transponder besteld in de klapsleutel gestopt naar een sleutelboer. en binnen 15min had ik twee klapsleutels
terug naar de CV kit naar veel op internet gezocht kwam ik een ombouw kit tegen voor kabelgedreven deur mechanismes.
eindelijk deze binnen te krijgen was dit ook geen succes.
dus naar weken door te brengen op internet naar een oplossing te zoeken.
maar twee deursloten besteld voor een UP met CV.
ik had LA en RA besteld omdat maar 50euro samen kosten. in gebouwd en de twee kabels van en Universele CV kit aangesloten.
En Bingo werken. was heel even de juiste twee pinnen vinden.
Maar nu:
de twee sloten voor voor geven wat problemen.
de CV kit heeft namelijk 5 draden 2x motor 1x lock 1x unlock 1x aarde.
de LV slot heeft 7pinnen en het lukt me niet om de juiste combo te vinden omdat ik niet weet wat de 7pinnen exact voor zijn.
Ik vermoed het volgende maar of dat zo is?
pin 1: lock
Pin 2: unlock
pin 3: sleutel Lock
pin 4: sleutel unlock
pin 5: motor +
pin 6: motor -
pin 7: aarde???
wie weet wat de pinnen doen?
nu heb ik de motor aangesloten en pin 3 op aarde van de CV kit en kan ik:
met de sleutel alle deuren sluiten (niet openen)
sorry voor het lange verhaal.
dank voor de gene die me kan helpen.
Gr Tin
Ik ben bezig om in mijn Take UP CV in te bouwen.maar ik loop tegen wat dingen aan waar misschien iemand hier op
het forum kan helpen of ook niet. Ook zou dit andere kunnen helpen die eraan denken om zelf in te bouwen.
wat heb ik gedaan:
heb zo een universeel CV kit gekocht met klapsleutel.
dit bleek al gelijk een issue zodra ik de deur paneel opende.
het CV kitje was niet bedoeld voor kabel gedreven deur mechanisme.
dus eerst maar eens de klapsleutel in order maken dan maar.
VAG transponder besteld in de klapsleutel gestopt naar een sleutelboer. en binnen 15min had ik twee klapsleutels
terug naar de CV kit naar veel op internet gezocht kwam ik een ombouw kit tegen voor kabelgedreven deur mechanismes.
eindelijk deze binnen te krijgen was dit ook geen succes.
dus naar weken door te brengen op internet naar een oplossing te zoeken.
maar twee deursloten besteld voor een UP met CV.
ik had LA en RA besteld omdat maar 50euro samen kosten. in gebouwd en de twee kabels van en Universele CV kit aangesloten.
En Bingo werken. was heel even de juiste twee pinnen vinden.
Maar nu:
de twee sloten voor voor geven wat problemen.
de CV kit heeft namelijk 5 draden 2x motor 1x lock 1x unlock 1x aarde.
de LV slot heeft 7pinnen en het lukt me niet om de juiste combo te vinden omdat ik niet weet wat de 7pinnen exact voor zijn.
Ik vermoed het volgende maar of dat zo is?
pin 1: lock
Pin 2: unlock
pin 3: sleutel Lock
pin 4: sleutel unlock
pin 5: motor +
pin 6: motor -
pin 7: aarde???
wie weet wat de pinnen doen?
nu heb ik de motor aangesloten en pin 3 op aarde van de CV kit en kan ik:
met de sleutel alle deuren sluiten (niet openen)
sorry voor het lange verhaal.
dank voor de gene die me kan helpen.
Gr Tin