Hij reed alleen niet.
Ik kwam hem tegen in een winkelcentra.
Zag er goed uit ! Hij oogt in het echt een stuk mooier dan op de foto.
Hij is ook best groot itt een C1/Picanto variant.
Zomaar ff wat kiekjes snel gemaakt !
Vandaag ( voor het eerst ) een UP gespot !
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Re: Vandaag ( voor het eerst ) een UP gespot !
Ook hier weer een spoilertje; ik weet nu niet meer wat standaard is. Was dit een auto van Udenhout eindhoven?
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
Ziet er goed uit met de triangle velgen mooie foto's!
@paashaas25, het spoilertje is volgens mij standaard op iedere Up!
@paashaas25, het spoilertje is volgens mij standaard op iedere Up!
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
@Crash, maar wat is dan het verschil met de spoiler uit het style pakket (spoiler only 495 Euro inclusief montage en spuiten)?
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
Als ik het wist had ik het je graag gezegd, maar ik zie er geen verschillen inPaashaas25 schreef:@Crash, maar wat is dan het verschil met de spoiler uit het style pakket (spoiler only 495 Euro inclusief montage en spuiten)?
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
Nog altijd geen Up! in het wild gespot