Pagina 1 van 1

UP! Update

Geplaatst: vr 19 dec 2014, 12:30
door JoVe

Re: UP! Update

Geplaatst: vr 19 dec 2014, 13:42
door HeHo
Met een beetje geluk komt deze update/optie als uitbreiding ook beschikbaar voor bestaande modellen.

Re: UP! Update

Geplaatst: vr 19 dec 2014, 14:14
door JoVe
Henkjan schreef:Met een beetje geluk komt deze update/optie als uitbreiding ook beschikbaar voor bestaande modellen.

Bij VAG Techniek is men hier al mee bezig om te bekijken hoe en of het kan in een bestaande UP!

Re: UP! Update

Geplaatst: vr 19 dec 2014, 15:49
door Gert
Ben toch blij dat ik mijn up net heb gekocht gezien de a.s. belastingverhoging en eventuele prijsverhoging.
Heb erover gedacht om tot begin 2015 te wachten met kopen omdat ik meende dat een november/december kenteken ongunstig is bij inruil/verkoop. Gelukkig ook vanaf gezien toen ik via google vond dat inruilwaardes tegenwoordig gewoon per maand berekend worden.

Re: UP! Update

Geplaatst: vr 19 dec 2014, 22:44
door Sijo
Niet alles geloven wat Google zegt. Juist dat maakt Google erg machtig. Voor zover waar: weet de massa dat ook? Mijn auto wordt over een paar weken gewoon een jaar ouder.

Re: UP! Update

Geplaatst: vr 19 dec 2014, 23:04
door Gert
@Sijo
Denk dat ik het wilde geloven. Vrees dat ik de up onmiddellijk wilde hebben.

Re: UP! Update

Geplaatst: za 20 dec 2014, 15:29
door Riddick
Het was te belachelijk voor woorden dat de bestuurder het passagier raam niet kon openen. :roll:

Re: RE: UP! Update

Geplaatst: za 20 dec 2014, 18:32
door NoTVR
Wordt best een klus. De bedrading is simpel, de motor wordt omgepoold via de schakelaar. Als je dat wil oplossen met een simpele kopie links, moet je de schakelaar rechts disablen om kortsluiting te voorkomen als de passagier het tegenovergestelde idee heeft over het openen of sluiten van het raam.

Re: UP! Update

Geplaatst: wo 14 jan 2015, 20:01
door CanisLupus
Toch wel wat veranderd aan de de Up! 2015, een collega heeft hem en we hebben al 3 punten gevonden, te weten:
1) De gordel aansluiting (bij de B stijl) zit nu 4 cm lager, ik hoop dat hij niet te laag zit voor lange mensen..., zelf lijkt het me prettiger.
2) De achteruit heeft nu extra handeling nodig om hem in te schakelen (er was namelijk verwarring met 6de versnelling - aanwezig op sommige auto's)
3) Raambediening van rechterraam ook links (als passagier) te bedienen. (zoals hierboven vermeld)
4) ... wie weet er nog meer te noemen?

Re: UP! Update

Geplaatst: wo 14 jan 2015, 22:16
door Autheo
CanisLupus schreef:Toch wel wat veranderd aan de de Up! 2015, een collega heeft hem en we hebben al 3 punten gevonden, ... wie weet er nog meer te noemen?
Een hoger prijskaartje :(

Re: UP! Update

Geplaatst: do 15 jan 2015, 18:04
door CanisLupus
Ja een hoger prijskaartje, hij had ook nog bpm moeten betalen, ik dacht een euro of 600... en dat was nog wel in 2014.

Re: UP! Update

Geplaatst: do 15 jan 2015, 21:44
door Johannus
Riddick schreef:Het was te belachelijk voor woorden dat de bestuurder het passagier raam niet kon openen. :roll:
Ach wel nee.

1) Je kunt er vanaf links best bij ( ik druk regelmatig de hoedenplank naar beneden vanaf de bestuurderstoel :-) )
2) als je zwengeltjes hebt, heb je ook slechts aan één kant bediening, en daar klaagt nooit niemand over
3) als een knoppie links erbij ineens een paar honderd (!) euro kost, omdat er ipv gewoon een motortje een complete regel unit bij komt ( voor comfort sluiting via afstandsbediening enzo ), van vraag ik mij af: Wat heb je nou echt liever? Ik heb liever de centen in mijn knip dan een knoppie in de deur.

*Omdat spiegels in kleur mij niet boeien, noch de city emergency braking, of een glanzend dashboard*

Ik had liever slingers gehad in m'n up, nog minder kant op storingen :)

Re: UP! Update

Geplaatst: vr 16 jan 2015, 09:28
door PR010
Elektrische ramen gaan minder snel kapot als de ouderwetse slingers haha..


Sent from my iPad using Tapatalk