Nou bamibal zal liggen er even uit bij Garmin denk ik , ik krijg nu deze response:
Delivery is delayed to these recipients or groups:
support.nl@garmin.com
Subject: Te laat om voucher te activeren
This message hasn't been delivered yet. Delivery will continue to be attempted.
The server will keep trying to deliver this message for the next 1 days, 19 hours and 52 minutes. You'll be notified if the message can't be delivered by that time.. You'll be notified if the message can't be delivered by that time.
Maar wie weet lukt voor: 1 days, 19 hours and 52 minutes...
nieuwe kaarten voor navignon
-
- Vagling liefhebber
Re: nieuwe kaarten voor navignon
Nieuwe kaarten via de fresh applicatie te downloaden q3 2014 (moet je wel een abonnement genomen hebben, kaarten zijn niet gratis)
Bedankt voor de tip. Hij is bezig met downloaden en installeren!
Hallo, mijn fresh geeft aan dat alles up-to-date is? Ik heb de volgende versie en kaarten.
Klopt dit?
Hoe voer je een update uit, krijg je een melding als je de Garmin aansluit aan Fresh?
Ik heb direct de Garmin geregistreerd na aanschaf van mijn UP!
Klopt dit?
Hoe voer je een update uit, krijg je een melding als je de Garmin aansluit aan Fresh?
Ik heb direct de Garmin geregistreerd na aanschaf van mijn UP!
UP! HIGH 60PK
Onder Europe Q1/2014 staat meer.. Klik daar eens op. Als het goed is staan daar de nieuwe kaarten
Ik krijg het schermpje niet uitgevouwen of geopend. Ik krijg alleen een melding te zien, zie onderstaande plaatje:
Ik heb even verder gezocht en zag dat ik wel update kan kopen voor 99€ voor 24 maanden??????? Zie plaatje:
Ik heb mijn UP! op 21 juni 2014 gekocht en direct een dag erna een Garmin geregistreerd. Hoeveel maanden update zit er op na aankoop? Is er een mogelijkheid om zonder betaling een update te plaatsen.......................
Ik heb even verder gezocht en zag dat ik wel update kan kopen voor 99€ voor 24 maanden??????? Zie plaatje:
Ik heb mijn UP! op 21 juni 2014 gekocht en direct een dag erna een Garmin geregistreerd. Hoeveel maanden update zit er op na aankoop? Is er een mogelijkheid om zonder betaling een update te plaatsen.......................
UP! HIGH 60PK
Bedankt voor de melding!woutvanos schreef:Nieuwe kaarten via de fresh applicatie te downloaden q3 2014 (moet je wel een abonnement genomen hebben, kaarten zijn niet gratis)
Benieuwd of de straten bij mij in de buurt die er al sinds 2011 liggen inmiddels zijn verwerkt...
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
Backup maken is geen noodzaak. Je hebt er voornamelijk ergernis van omdat het net zo traaaaaaaaaaaaaaaaaag gaat als het uploaden van nieuwe data.--BUMP-- schreef:Ik heb mijn nieuwe kaarten gewoon gedownload via het programma Navigon Fresh, wel eerst een back-up maken van je huidige bestanden! Mocht er dan iets misgaan, dan kun je het altijd nog herstellen.
Als je een account hebt met een abonnement blijven daar al je downloadopties, dus ook die uit het verleden in staan.
Mocht je je data verliezen dan kan je die daar gewoon opnieuw ophalen.
Ik rij meestal Hi in m'n uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie
Oops ik bedoel in m'n Hi uppie