De Up! edition.....by Van den Udenhout

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Miisport1
Vagling liefhebber

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Miisport1 » zo 12 mei 2013, 10:48

de vraag is of je dan gewoon je stoel verwarming houd?
lijkt mij dat ze alleen de hoes om wisselen en dan krijg je je originele hoes terug.
de rest instaplijsten uitlaat sierstuk kan je ook gewoon los bestellen.
maar de stoelen zien er goed uit.

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » zo 12 mei 2013, 12:21

Lijkt me wel, toch?

Mocht ik ooit voor de hoezen gaan dan zou ik er meteen stoelverwarming (conrad.nl staan van die lossen verwarmingsets te koop) onder laten plaatsen. Maar misschien met het Alcantara middenstuk ook weer niet nodig. Heb het althans deze winter nog niet gemist.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

GrijzeUp
Vagling liefhebber

Bericht door GrijzeUp » zo 12 mei 2013, 13:18

Miisport1 schreef:de vraag is of je dan gewoon je stoel verwarming houd?
lijkt mij dat ze alleen de hoes om wisselen en dan krijg je je originele hoes terug.
de rest instaplijsten uitlaat sierstuk kan je ook gewoon los bestellen.
maar de stoelen zien er goed uit.
Ik denk niet dat het zomaar een hoesje is.
Naar mijn idee worden de stoelen compleet anders gevuld. Ze zitten namelijk heerlijk

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » zo 12 mei 2013, 13:42

En de gewone zitten vind ik al zo lekker.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Vw-power
Forum newbie

Bericht door Vw-power » ma 13 mei 2013, 18:17

verwijderd
Laatst gewijzigd door Vw-power op zo 19 mei 2013, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » di 14 mei 2013, 06:41

Ik kan me niet indenken dat Van Udenhout zijn naam verbind aan rommel! maar moet wel meteen toevoegen dat ik van leer geen verstand heb.

Vw-power
Forum newbie

Bericht door Vw-power » di 14 mei 2013, 18:29

verwijderd
Laatst gewijzigd door Vw-power op zo 19 mei 2013, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Miisport1
Vagling liefhebber

Bericht door Miisport1 » di 14 mei 2013, 18:59

hoezen trek je er zo over heen.
moet alleen dan even ene tang halen en een zak krabbetjes (ringetjes) om het vast te zetten.
als het skij is hoef je het ook niet strak te fohnen.dat scheelt dan weer :)

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » di 14 mei 2013, 19:18

Als dat zo zou zijn - dan is het inderdaad wel een hele hoop geld voor niet-leer. Dan zounik inderdaad wat langer sparen en voor het echte gaan.

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » di 14 mei 2013, 21:09

Als je de beschrijving op site van Udenhout leest staat er: bekleed met leer of combi leer/Alcantra bekleding.
Aangezien 'valse' reclame niet mag ga ik er vanuit dat het gaat om echt leer en dat de alcantra geen leer is, dat staat er nl ook niet.

Ik hoop dat Eric hier wat licht op kan schijnen. Ikzelf vind de posting van Vw-power niet heel erg op zijn plek omdat zijn verhaal niet onderbouwd wordt door een verificatietelefoontje naar van Udenhout.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Vw-power
Forum newbie

Bericht door Vw-power » di 14 mei 2013, 22:19

verwijderd
Laatst gewijzigd door Vw-power op zo 19 mei 2013, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » wo 15 mei 2013, 09:52

Als je de up beter bekeken had had je gezien dat het niet alleen de stoelen zijn maar dat het pakket meer zaken omvat. Tel daarbij de montage op en ik denk dat 700 euro gewoon een goede prijs is voor het gebodene. Een dealer is nou eenmaal geen charitatieve instelling. Het leer dat Volkswagen zelf in de up monteert is ook geen echt leer dus dat dit dan ook geen echt leer is is mijns inziens niet zo vreemd.

Ik zal Erick even doorgeven wat hier speelt misschien kan hij er verder even inhoudelijk op reageren.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

merkx352
Vagling liefhebber

Bericht door merkx352 » wo 15 mei 2013, 10:20

En welke dealer bedoel je dan ? hebben we het wel over dezelfde hoezen ?

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » wo 15 mei 2013, 10:43

Goed plan Tom! - daar heb je nu weer een moderator voor nodig die daaraan denkt.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » wo 15 mei 2013, 11:09

Ik vind het gewoon een beetje jammer dat alles wat er aangeboden wordt onder een vergrootglas wordt gelegd en dat er op iedere aanbieding eerst tien negatieve berichten volgen van mensen die toch niet voornemens zijn om het product aan te schaffen alvorens er een positief geluid volgt.

Ik verwacht echt niet dat er continu alles met een hoop feestgedruis ontvangen wordt maar als je nou iets ziet waarvan je je afvraagt of het wel wat is en of het wel wat voor jou is, waarom dan niet even wachten met reageren? Vraag je eens af of je negatieve reactie iets toevoegt.

In dit topic snap ik dat er gereageerd wordt, er wordt een set aangeboden als echt leer en volgens iemand die er geweest is zou dat niet mogelijk zijn. Dan begrijp ik dat de drang ontstaat om te reageren. Vraag je dan alleen wel even af of je reactie misschien de juiste is. Er wordt direct weer zo negatief gereageerd dat ik me af begin te vragen of sponsors straks uberhaupt nog iets op het forum zetten. En als dat niet meer gebeurt is voor hen de reden weg om te sponsoren. En als er geen sponsoren zijn is er geen vwupforum.com makkelijk zat. Dus laten we met zijn allen eens kijken of we iets meer acht kunnen slaan op het feit dat het internet een plat medium is en dat bepaalde reacties al snel een erg negatieve lading hebben zonder dat dat nodig is.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Vw-power
Forum newbie

Bericht door Vw-power » wo 15 mei 2013, 11:24

In feite klopt je geschevene.
Wilde eigenlijk de mensen erop atent maken dat ze hier géén echt leer kopen.
Ik schreef al dat de kwaliteit best wel goed is tegenwoordig van kunstleer,maar t blijft gewoon kunstof.
""Het pakket"" zoals je schrijft omvat toch echt niet meer dan 6 hoezen plus 2 hoofdsteun hoesjes.
En heeft dan voor de auto ook geen echte meerwaarde omdat het los om de stoelen zit.
Een ieder die dan 700 euro op tafel legt voor een set overzet hoezen moet dan alleen bij zichzelf te rade gaan of hij dit zo wilt,of misschien voor 1200,- een met echt leder overtrokken stoel wilt.
Misschien kom het door mijn enthousiasme in perfektie wel verkeerd over en kan misschien i.d. beter niet reageren op bepaalde topics.
Zal me bewust wat op de achtergrond houden vanaf nu.
mijn excuus.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » wo 15 mei 2013, 11:37

Dat hoeft helemaal niet hoor VW power ik snap dat mijn reactie misschien zo overkomt het gaat meer om het algemeen. Ik snap dat je de medeforummer attent wil maken op het feit dat het hier geen echt leer betreft maar het had iets minder enthousiast gemogen. ;)

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » wo 15 mei 2013, 12:28

Zou inderdaad erg jammer zijn -als door negatief overkomende kritische noten (hoe goed ook bedoeld) sponsoren gaan afhaken. Want het forum is veel te fijn om met elkaar van gedachten te wisselen... wat dan ook.

Maar misschien weer een goede "reminder" voor iedereen controleer je mail alvorens je hem stuurt zodat verwarring of verkeerde uitlegging ervan voorkomen wordt.

BarMove(d)Up
Vagling liefhebber

Bericht door BarMove(d)Up » wo 15 mei 2013, 12:34

Inge schreef:Zou inderdaad erg jammer zijn -als door negatief overkomende kritische noten (hoe goed ook bedoeld) sponsoren gaan afhaken. Want het forum is veel te fijn om met elkaar van gedachten te wisselen... wat dan ook.

Maar misschien weer een goede "reminder" voor iedereen controleer je mail alvorens je hem stuurt zodat verwarring of verkeerde uitlegging ervan voorkomen wordt.
Ik heb voor mijzelf een paar stelregels voor het plaatsen van postings, hieronder de 2 belangrijkste:
- Schrijf niet op het internet wat je ook niet iemand in persoon zou kunnen zeggen!
- Pas hoor en wederhoor toe! Dus neem je een stelling in over bv iets dat wordt aangeboden, neem dan eerst contact op met degene die aanbied. In het geval van een sponsor van deze site zou je zelfs nog kunnen afspreken dat wanneer het aangebodene anders geïnterpreteerd kan worden dan wat het werkelijk is, laat de sponsor dit dan zelf recht zetten.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

erikvank
Vagling liefhebber

Bericht door erikvank » wo 15 mei 2013, 12:49

Inge schreef:Als dat zo zou zijn - dan is het inderdaad wel een hele hoop geld voor niet-leer. Dan zounik inderdaad wat langer sparen en voor het echte gaan.
Als het je alleen om de leren bekleding van de automeubels gaat, hoef je niet heel lang door te sparen. Ik kwam ooit deze tegen: http://www.bekledingexpress.nl/introductieactie.htm
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Plaats reactie