Koppeling nu al versleten??
Re: Koppeling nu al versleten??
Die geluiden maakt mijn up! al 70.000 km, ik heb niet het idee dat het kwaad kan....
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
+1--BUMP-- schreef:Die geluiden maakt mijn up! al 70.000 km, ik heb niet het idee dat het kwaad kan....
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
70k alweer?!--BUMP-- schreef:Die geluiden maakt mijn up! al 70.000 km, ik heb niet het idee dat het kwaad kan....
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Andere auto's heb ik nooit zo'n geluid gehoord.
Filmpje van gemaakt. Het geluid is in het echt stuk harder.
Filmpje van gemaakt. Het geluid is in het echt stuk harder.
Oh dat is inderdaad een rare knak en ratel, zou zeker naar de dealer gaan
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Jup, die knak herken ik. Had ik ook. Zelfde verhaal. Gewoon naar dealer toe. Dit hoort niet.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
de drieling maakt dit geluid gewoon, maak je niet druk jongens. Mijn up maakt het geluid al 45.000 km.
Het geluid veranderd niet, rijd nog altijd even goed.
Maak je eerder druk als het geluid niet meer voor komt.
+1Psycho_Mantis schreef:de drieling maakt dit geluid gewoon, maak je niet druk jongens. Mijn up maakt het geluid al 45.000 km.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Zal ook nooit weg gaan, alleen in wat meer of mindere mate onderling verschillend.
Je zal ook een verschil merken tussen uitvoeringen met aandrijflijn verschillen.... Als ze er zijn.
Met vriendelijkengroet,
Leen.
Je zal ook een verschil merken tussen uitvoeringen met aandrijflijn verschillen.... Als ze er zijn.
Met vriendelijkengroet,
Leen.
Als dit bij een Italiaanse auto was gebeurt hadden ze gezegd dat dit normaal is bij itiliaanse auto,s hihi