Hi,
Misschien een hele stomme titel en topic aangezien nog niemand op het forum de UP hebt , maar was gewoon benieuwd naar de gereden kilometers op jaar basis en hoe lang je hem denkt te houden.
Wij rijden ongeveer 16 a 17 dkm per jaar en gaan er zeker 4 jaar mee sturen
De eerste 10 dkm word vooral gereden door mijn vrouw ( woon/werk) en de rest vrijtijds kilometers
Bryan
Hoeveel km en Hoe lang houd je hem
- High-up!
- Vagling liefhebber
Re: Hoeveel km en Hoe lang houd je hem
Ik rijd ongeveer 20000 km/pj en verwacht/hoop hem minimaal 4 jaar te rijden.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Ik zal met de up waarschijnlijk zo'n 20.000km per jaar rijden. Ik hoop 'm 20 jaar te houden.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
ik rij gemiddeld 12000 per jaar , en ik neem mij elke keer voor om minstens 2 jaar met een auto te doen
maar na 1 jaar begint het al weer te kriebelen
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
eas schreef:ik rij gemiddeld 12000 per jaar , en ik neem mij elke keer voor om minstens 2 jaar met een auto te doen
Elk jaar wordt een dure hobby
20 jaar dan heb je 400.000 km gereden, zou wel een prestatie ijn voir een drie cilinderup! schreef:Ik zal met de up waarschijnlijk zo'n 20.000km per jaar rijden. Ik hoop 'm 20 jaar te houden.
Bryan
12.000 - 15.000km
Waarschijnlijk totdat elektrisch rijden verder ontwikkeld is zonder het zelf oplaad geneuzel
Waarschijnlijk totdat elektrisch rijden verder ontwikkeld is zonder het zelf oplaad geneuzel
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Tot nog toe reed ik meestal 1 tot anderhalf jaar met een auto met uitschieters tot 3 jaar. Met de Up is het de bedoeling om langer te blijven rijden. Maar die bedoeling heb ik al wel vaker gehad...
Mijn jaarkilometrage is zo'n 13k tot 17k.
Mijn jaarkilometrage is zo'n 13k tot 17k.