Productieverhoging VW Up!
Productieverhoging VW Up!
Laatst gewijzigd door Crash op wo 01 feb 2012, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
Re: Productieverhouding VW Up!
prima initiatief om te zorgen dat ik de mijn up eerder krijg
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Re: Productieverhouding VW Up!
Sluit ik me volledig bij aaneas schreef:prima initiatief om te zorgen dat ik de mijn up eerder krijg
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |
Re: Productieverhoging VW Up!
De levertijden zijn bij enkele forumleden al vervroegd!
Nog meer mensen waarvan de levertijd is vervroegd ?
Nog meer mensen waarvan de levertijd is vervroegd ?
In Limburg komt nog een fabriek vrij op relatief korte termijn..... Kunnen de Up!'s nog sneller gebouwd en geleverd worden.....
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
zeg maar JP !
BMW is daar al over bezig met hun Mini's las ik vandaag op NU.nlJuP ! schreef:In Limburg komt nog een fabriek vrij op relatief korte termijn..... Kunnen de Up!'s nog sneller gebouwd en geleverd worden.....
Mmm...die ontkennen nu ook weer -->Limburger.nlCrash schreef:BMW is daar al over bezig met hun Mini's las ik vandaag op NU.nlJuP ! schreef:In Limburg komt nog een fabriek vrij op relatief korte termijn..... Kunnen de Up!'s nog sneller gebouwd en geleverd worden.....
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
zeg maar JP !
zeg maar JP !
Vanmorgen de dealer nog gebeld of het nu sneller geleverd kan worden door de productieverhoging. Maar hij kon me niets toezeggen,, het bestellingssysteem was nog steeds hetzelfde, de levering voor de vijfdeurs-versie blijft augustus. (volgens de voorlopige order). Ben dan ook benieuwd als iemand hier eerder de vijfdeurs geleverd krijgt. dan is er misschien voor mij nog hoop..
- Paashaas25
- Vagling liefhebber
Ik heb het vandaag ook bij de dealer gevraagd, even afwachten dus.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!
Al iemand die een datum van productie gekregen heeft van de dealer ?
Mijn auto is/wordt deze week gebouwd
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
wat zou dat betekenen voor de aflevering ?
Over het algemeen staat de auto 3 a 4 weken na productie bij de dealer
- High-up!
- Vagling liefhebber
Ik begreep van de dealer dat daar ongeveer 2 weken over gedaan wordt + nog rijklaar maken.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
de dealer weet dus precies wanneer hij geproduceerd wordt ?
- High-up!
- Vagling liefhebber
Tegen mij vertelde hij dat hij niet de exacte productiedatum weet, maar de productieweek (zodra hij definitief is) doorgaans vrij kloppend is. Dan zitten er nog wel 5 werkdagen in een week, dus daar zit dan nog wel enige ruimte. Waarvan ik overigens niet weet of ze in Bratislava 5, 6 of misschien wel 7 dagen werken. 'Schipping' duurt gemiddeld genomen 2 weken zo heb ik mij laten vertellen.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||
Gaat mooi vlot zo!up! schreef:Mijn auto is/wordt deze week gebouwd
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------