Ontgrendeling werkt niet altijd via AB

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
UP Yours!
Forum newbie

Ontgrendeling werkt niet altijd via AB

Bericht door UP Yours! » ma 30 jun 2014, 11:29

Ik rijd nu 2 jaar in de UP! en heb sinds een aantal maanden een probleem met het ontgrendelen via de AB. Na het indrukken van het ontgrendelknopje knipperen de richtingaanwijzers, maar de sloten worden niet ontgrendeld. Hoe vaak ik ook probeer, de UP! blijft dicht. Ontgrendelen met de sleutel werkt dan wwer wel. Starten, rijden, afsluiten en het ontgrendelen werkt weer. Komt overigens niet vaak voor, maar ik vind het een raar probleem. Dealer snapt het ook niet :o (wat wel trouwens?). Natuurlijk geen garantie meer... :cry:
Iemand een idee?
UP! you go!

GuidoUp
Forum eindbaas

Re: Ontgrendeling werkt niet altijd via AB

Bericht door GuidoUp » ma 30 jun 2014, 11:47

Ik heb de Up nu ook 2 jaar... Maar bij mij werkt het wel
Ik zou toch even bij de dealer langs gaan. Want hij ontvangt wel het signaal anders zouden de lampen ook niet knipperen... Mogelijk iets in het schakel systeem fout

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

UP Yours!
Forum newbie

Re: Ontgrendeling werkt niet altijd via AB

Bericht door UP Yours! » ma 30 jun 2014, 14:51

Ik las dat je de AB kan herprogrammeren volgens onderstaand protocol, maar ik heb daar geen ervaring mee. Straks doet 't UP-je het niet meer. Iemand ervaring mee? :?:

VW Volkswagen Step-by-Step FREE Fob programming guide: (1997 ON)
1. Switch Ignition ON and leave the key in the ignition.
2. Mechanically lock the vehicle using the Driver's door by using a spare key.
3. Using the remote control press the Unlock button once, and the horn will sound once.
4. Wait for 6 seconds and then press the unlock button once to activate the coding procedure. The remote control should now be programmed.
PLEASE NOTE : When performing programming on additional remotes the procedure is the same, except you press the unlock button 2, 3 or 4 times for the different remote e.g., if programming 2 remotes press the unlock button twice with a 1 second interval between each press. Repeat for 3 and 4 remotes.
5. Switch Ignition OFF.
6. Remove key from ignition and check for operation.
7. The coding procedure can be repeated up to 4 times for additional remotes.
8. The ignition must be switched OFF between programming each remote control.
UP! you go!

Plaats reactie