Stoelhoezen
Stoelhoezen
Weet hier iemand of er al stoelhoezen voor de Up! zijn? Heb er nu gewone hoezen om zitten, maar voor de zijairbag niet handig........
- Autheo
- Donateur member
Re: Stoelhoezen
Rechts bovenin de balk van het forum is een prachtige zoekfunctie. Als je daar het woord 'stoelhoezen' had opgegeven, had je niet een nieuw onderwerp hoeven aanmaken. Kijk maar eens bij het onderstaande draadje, dan zie je een voorbeeld van stoelhoezen die geschikt zijn voor stoelen met airbags:
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... zen#p29480
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... zen#p29480
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Sorry hoor Autheo! Ik vind de hoezen op die site vreselijk. Ga daar echt niet mee rondrijden.
Ik bedoelde eigenlijk of iemand weet of er al originele Up! stoelhoezen zijn.
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Wat Autheo o.a. probeerde te zeggen is: had je vraag gesteld in het topic dat er al is.Up! Lover schreef:Sorry hoor Autheo! Ik vind de hoezen op die site vreselijk. Ga daar echt niet mee rondrijden.
Dit houdt jet forum nl overzichtelijk. Allemaal topics met zelfde onderwerp maakt er een groot zoekplaatje van.
Wellicht niet leuk om te horen, maar was goed bedoeld advies.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
Weet het, daarom zei ik ook sorry. Kwam niet helemaal over zoals bedoeld geloof ik, maar was wel gemeend. Wist niet, dat die zoekfunctie er zat anders had ik 'm zeker gebruikt. Excuus!