Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
-
- Forum eindbaas
- Berichten: 1141
- Lid geworden op: ma 11 jan 2016, 22:07
- Locatie: Omgeving Deventer.
Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Zoals sommige van jullie misschien wel gelezen hadden, na 5 jaar trouwe dienst heeft iemand onze vorige Up! aangereden...
Totall loss verklaard.... Maar hij rijd inmiddels wel weer rond volgens het RDW
Heeft ff geduurd, maar hierbij wat foto's van de nieuwe Up!...
60pk versie, 2017, 35.000 km, van de eerste eigenaar.
Extra opties; dak en spiegels hoogglans zwart, geblindeerde ruiten achter, parkeersensoren, achteruitrijcamera, stuurwiel bediening, cruisecontrol, climate control etc.
Standaard is natuurlijk niet goed genoeg...
Armsteun van Armster gemonteerd (geen foto van)
Eibach veren gemonteerd, rijd een stuk beter, alleen mag hij nog een cm of 2 lager, een schroefset staat dus nog in de planning...
Standaard velgen met wieldoppen verkocht, 16 inch Triangles gemonteerd. In de winter staat hij op 16 inch Dezent velgen die ik zelf opgeknapt en gespoten heb.
Stickers laten maken;
En nog een TSI/GTI diffuser gemonteerd, uitlaat aangepast en een sierstuk geplaatst;
Dat was het tot zover
Totall loss verklaard.... Maar hij rijd inmiddels wel weer rond volgens het RDW
Heeft ff geduurd, maar hierbij wat foto's van de nieuwe Up!...
60pk versie, 2017, 35.000 km, van de eerste eigenaar.
Extra opties; dak en spiegels hoogglans zwart, geblindeerde ruiten achter, parkeersensoren, achteruitrijcamera, stuurwiel bediening, cruisecontrol, climate control etc.
Standaard is natuurlijk niet goed genoeg...
Armsteun van Armster gemonteerd (geen foto van)
Eibach veren gemonteerd, rijd een stuk beter, alleen mag hij nog een cm of 2 lager, een schroefset staat dus nog in de planning...
Standaard velgen met wieldoppen verkocht, 16 inch Triangles gemonteerd. In de winter staat hij op 16 inch Dezent velgen die ik zelf opgeknapt en gespoten heb.
Stickers laten maken;
En nog een TSI/GTI diffuser gemonteerd, uitlaat aangepast en een sierstuk geplaatst;
Dat was het tot zover
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Mooie Up Dennis, prachtige kleur ook.
- damianw26
- Donateur member
- Berichten: 2795
- Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
- Locatie: Westervoort
- Contacteer:
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Dat is mooi aangepakt al, maar wat een ontzettend leuke swift sport, veel interessanter
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
-
- Forum eindbaas
- Berichten: 1141
- Lid geworden op: ma 11 jan 2016, 22:07
- Locatie: Omgeving Deventer.
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Thnx!
De Swift Sport is mijn auto (Upje van m'n vriendin)
BC Racing schroefset in hardheid verstelbaar, RVS uitlaatsysteem vanaf kat etc....
Ik heb volgens mij nog nooit in een auto gereden die sneller de rotonde rond kan dan deze Swift...
- NidayFright
- Donateur member
- Berichten: 568
- Lid geworden op: vr 07 dec 2018, 16:44
- Maarten Klinge
- Vagling liefhebber
- Berichten: 206
- Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:55
- Locatie: Enschede
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Gefeliciteerd met de nieuwe Up! Ziet er top uitdennuus1 schreef: ↑za 12 dec 2020, 18:54Zoals sommige van jullie misschien wel gelezen hadden, na 5 jaar trouwe dienst heeft iemand onze vorige Up! aangereden...
Totall loss verklaard.... Maar hij rijd inmiddels wel weer rond volgens het RDW
20200608_104734~2.jpg
Heeft ff geduurd, maar hierbij wat foto's van de nieuwe Up!...
60pk versie, 2017, 35.000 km, van de eerste eigenaar.
Extra opties; dak en spiegels hoogglans zwart, geblindeerde ruiten achter, parkeersensoren, achteruitrijcamera, stuurwiel bediening, cruisecontrol, climate control etc.
20200704_171245~2.jpg
20200704_171233~3.jpg
20200704_192905.jpg
Standaard is natuurlijk niet goed genoeg...
Armsteun van Armster gemonteerd (geen foto van)
Eibach veren gemonteerd, rijd een stuk beter, alleen mag hij nog een cm of 2 lager, een schroefset staat dus nog in de planning...
Standaard velgen met wieldoppen verkocht, 16 inch Triangles gemonteerd. In de winter staat hij op 16 inch Dezent velgen die ik zelf opgeknapt en gespoten heb.
20201128_121917.jpg
20201128_132043~2.jpg
Stickers laten maken;
20201128_121929.jpg
En nog een TSI/GTI diffuser gemonteerd, uitlaat aangepast en een sierstuk geplaatst;
PicsArt_12-12-04.48.40.jpg
Dat was het tot zover
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake
Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option
Instagram: @Little_tsi
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake
Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option
Instagram: @Little_tsi
- damianw26
- Donateur member
- Berichten: 2795
- Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
- Locatie: Westervoort
- Contacteer:
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Dat is pas gaaf, ook de serieus dikke mods zitten erop. Lijkt me een fantastische auto, heb je daar wellicht meer foto's van ?
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Gefeliciteerd met de 2-de up. Mooi ook zo een 2-persoons carport. Ik zou er zonnepanelen op leggen ben je meteen klaar voor de 3-de (elektrische) up
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Haha. De e-up is inderdaad net een botsautootje. Hij lijkt net als de gewone up ook wel wat op een brommobiel maar is wel wat vinniger!
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
- Up!grade TSI
- Donateur member
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
- Locatie: N-H
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Niet elke Up! Gert ik durf de strijd wel aan tegen jouw volt-mobiel
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
- Habenero TSI
- Vagling liefhebber
- Berichten: 173
- Lid geworden op: ma 17 aug 2020, 21:41
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Moet zeggen dat een e-UP! vrij soepel vrij vlot op de 134 km/h zit.
Rijdt leuker als een "gewone" UP!
Maar niet zo leuk en vlot als een TSI of GTI laat staan eentje die tuning heeft ontvangen.
Heb dan zelf ook voor een TSI gekozen aangezien het teveel inleveren was met een e-UP!
Rijdt leuker als een "gewone" UP!
Maar niet zo leuk en vlot als een TSI of GTI laat staan eentje die tuning heeft ontvangen.
Heb dan zelf ook voor een TSI gekozen aangezien het teveel inleveren was met een e-UP!
Habenero Orange VW UP! TSI Full options.
My other VAG ride is a 1078 CC aircooled
My other VAG ride is a 1078 CC aircooled
-
- Forum eindbaas
- Berichten: 1141
- Lid geworden op: ma 11 jan 2016, 22:07
- Locatie: Omgeving Deventer.
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Voor de snelheid staat hier nog een Honda CBR op de stoep, een auto die nóg sneller is ligt ver buiten mijn budget.
Het Upje is lekker zuinig, leuk uitgerust, en eigenlijk gewoon een vrij complete en goed rijdende auto voor dit segment.
De Swift Sport is leuk om mee te rijden, en toch lekker voordelig in de vaste lasten.
Ik ben best tevreden, een E-up gaat mij absoluut niet gelukkiger maken
Het Upje is lekker zuinig, leuk uitgerust, en eigenlijk gewoon een vrij complete en goed rijdende auto voor dit segment.
De Swift Sport is leuk om mee te rijden, en toch lekker voordelig in de vaste lasten.
Ik ben best tevreden, een E-up gaat mij absoluut niet gelukkiger maken
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Het leuke van de e-up is niet dat hij vlot en soepel naar de 135 km/uur kan - ook al is dat waar - maar dat hij bliksemsnel
van 0 naar 50 km/uur vliegt. Ik durf de stelling aan dat hij bij stoplichtsprintjes het ongeveer van elke auto wint.
Ik kom wel eens tesla's tegen die waarschijnlijk sneller zijn. De verklaring is dat de e-up ook al heeft hij maar een
belachtelijk laag aantal pk's van 83 dankzij het 220 Nm koppel en dankzij het voor een e-auto belachtelijk lage gewicht van 1100 en nog wat
kilos en dankzij niet schakelen binnen iets van 3 seconden op 50 km/uur zit. Het winnen van stoplichtsprintjes is natuurlijk niet belangrijk maar het illustreert dat de e-up een erg leuke auto is voor het stadsverkeer.
Ik was ook volkomen gelukkig met mijn hig-up van 75 p en zou dat nog steeds zijn. Denk wel dat e-autos de toekomst hebben dus vroeg of laat rijden jullie er ook een al zal dat geen e-up meer zijn.
van 0 naar 50 km/uur vliegt. Ik durf de stelling aan dat hij bij stoplichtsprintjes het ongeveer van elke auto wint.
Ik kom wel eens tesla's tegen die waarschijnlijk sneller zijn. De verklaring is dat de e-up ook al heeft hij maar een
belachtelijk laag aantal pk's van 83 dankzij het 220 Nm koppel en dankzij het voor een e-auto belachtelijk lage gewicht van 1100 en nog wat
kilos en dankzij niet schakelen binnen iets van 3 seconden op 50 km/uur zit. Het winnen van stoplichtsprintjes is natuurlijk niet belangrijk maar het illustreert dat de e-up een erg leuke auto is voor het stadsverkeer.
Ik was ook volkomen gelukkig met mijn hig-up van 75 p en zou dat nog steeds zijn. Denk wel dat e-autos de toekomst hebben dus vroeg of laat rijden jullie er ook een al zal dat geen e-up meer zijn.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
- Up!grade TSI
- Donateur member
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
- Locatie: N-H
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
In die laatste zin heb je helemaal gelijk, maar tot die tijd de tank vol met ron98 en gas erop...Gert schreef: ↑vr 18 dec 2020, 10:59Het leuke van de e-up is niet dat hij vlot en soepel naar de 135 km/uur kan - ook al is dat waar - maar dat hij bliksemsnel
van 0 naar 50 km/uur vliegt. Ik durf de stelling aan dat hij bij stoplichtsprintjes het ongeveer van elke auto wint.
Ik kom wel eens tesla's tegen die waarschijnlijk sneller zijn. De verklaring is dat de e-up ook al heeft hij maar een
belachtelijk laag aantal pk's van 83 dankzij het 220 Nm koppel en dankzij het voor een e-auto belachtelijk lage gewicht van 1100 en nog wat
kilos en dankzij niet schakelen binnen iets van 3 seconden op 50 km/uur zit. Het winnen van stoplichtsprintjes is natuurlijk niet belangrijk maar het illustreert dat de e-up een erg leuke auto is voor het stadsverkeer.
Ik was ook volkomen gelukkig met mijn hig-up van 75 p en zou dat nog steeds zijn. Denk wel dat e-autos de toekomst hebben dus vroeg of laat rijden jullie er ook een al zal dat geen e-up meer zijn.
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
- Habenero TSI
- Vagling liefhebber
- Berichten: 173
- Lid geworden op: ma 17 aug 2020, 21:41
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
E-up is een leuke auto maar je kan ook overdrijven.Gert schreef: ↑vr 18 dec 2020, 10:59Het leuke van de e-up is niet dat hij vlot en soepel naar de 135 km/uur kan - ook al is dat waar - maar dat hij bliksemsnel
van 0 naar 50 km/uur vliegt. Ik durf de stelling aan dat hij bij stoplichtsprintjes het ongeveer van elke auto wint.
Ik kom wel eens tesla's tegen die waarschijnlijk sneller zijn. De verklaring is dat de e-up ook al heeft hij maar een
belachtelijk laag aantal pk's van 83 dankzij het 220 Nm koppel en dankzij het voor een e-auto belachtelijk lage gewicht van 1100 en nog wat
kilos en dankzij niet schakelen binnen iets van 3 seconden op 50 km/uur zit. Het winnen van stoplichtsprintjes is natuurlijk niet belangrijk maar het illustreert dat de e-up een erg leuke auto is voor het stadsverkeer.
Ik was ook volkomen gelukkig met mijn hig-up van 75 p en zou dat nog steeds zijn. Denk wel dat e-autos de toekomst hebben dus vroeg of laat rijden jullie er ook een al zal dat geen e-up meer zijn.
Tesla model s heb ik ook gereden en die is duidelijk sneller.
TSI na tuning heeft tot de 260 nm kleine 20% meer
Tot de 150 pk tikkie meer
En weegt net boven de 900 kg meer dan 20% minder
Hoeft trouwens ook nie te schakelen onder de 50
Dus als men een beetje met de koppeling kan gaan is de e-up nie gegarandeerd sneller op de 50
Denk wel dat de e-up 1 van de beste auto is als je puur stadsverkeer kijkt. Huisbezoekjes Rotterdam centrum en eigen oplaadpunt bijvoorbeeld.
En wat de toekomst heeft zal de toekomst ons leren.
Habenero Orange VW UP! TSI Full options.
My other VAG ride is a 1078 CC aircooled
My other VAG ride is a 1078 CC aircooled
- Maarten Klinge
- Vagling liefhebber
- Berichten: 206
- Lid geworden op: di 06 okt 2020, 12:55
- Locatie: Enschede
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Met de stelling ''vroeg of laat rijden jullie er ook een'' ben ik het totaal niet eens. Ik blijf benzine rijden tot het niet meer mag en hopelijk zit ik tegen die tijd al in een bejaardentehuis. Ik denk dat meer mensen het hiermee eens zijn dan oneens. En als het zakelijk interessant is begrijp ik de keuze wel maar dan nog zou ik mijn geld liever aan een benzine auto uitgeven.Gert schreef: ↑vr 18 dec 2020, 10:59Het leuke van de e-up is niet dat hij vlot en soepel naar de 135 km/uur kan - ook al is dat waar - maar dat hij bliksemsnel
van 0 naar 50 km/uur vliegt. Ik durf de stelling aan dat hij bij stoplichtsprintjes het ongeveer van elke auto wint.
Ik kom wel eens tesla's tegen die waarschijnlijk sneller zijn. De verklaring is dat de e-up ook al heeft hij maar een
belachtelijk laag aantal pk's van 83 dankzij het 220 Nm koppel en dankzij het voor een e-auto belachtelijk lage gewicht van 1100 en nog wat
kilos en dankzij niet schakelen binnen iets van 3 seconden op 50 km/uur zit. Het winnen van stoplichtsprintjes is natuurlijk niet belangrijk maar het illustreert dat de e-up een erg leuke auto is voor het stadsverkeer.
Ik was ook volkomen gelukkig met mijn hig-up van 75 p en zou dat nog steeds zijn. Denk wel dat e-autos de toekomst hebben dus vroeg of laat rijden jullie er ook een al zal dat geen e-up meer zijn.
Up! GTI 2018 Full option
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake
Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option
Instagram: @Little_tsi
152pk 276Nm • KW V1 • OZ Formula HLT • Milltek Road+ • Racingline intake
Vorige auto's:
Up! TSI 2017 Full option
Seat Ibiza 1.5 Full option
Instagram: @Little_tsi
-
- Forum eindbaas
- Berichten: 1141
- Lid geworden op: ma 11 jan 2016, 22:07
- Locatie: Omgeving Deventer.
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Hmm, is dit het nieuwe E-UP topic geworden?
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Excuus. Het is de schuld van je mooie carport die me zeer geschikt voor zonnepanelen lijkt ook zonder e-up
Maar ook dat is niet on topic.
Maar ook dat is niet on topic.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
-
- Forum eindbaas
- Berichten: 1141
- Lid geworden op: ma 11 jan 2016, 22:07
- Locatie: Omgeving Deventer.
Re: Up! Nummer 2... We beginnen opnieuw.
Je hebt aandelen in die business?
Geintje hoor, bedankt voor je compliment
Geintje hoor, bedankt voor je compliment