Ben inmiddels de trotse eigenaar van een 5-deurs High up! BlueMotion met 75pk uit 2012 in de mysterieuze kleur Light Blue (of is het nou lichtgrijs??)
De wagen is lekker compleet met mooie extra's als het Executive en Drive pakket en kunstlederen bekleding met stoelverwarming. Wat een ongekende luxe, stoelverwarming! Ik vind de spoke velgen er ook heel mooi bij passen, lekker retro en daar hou ik wel van! De Maps & More en mijn telefoon kunnen nog niet helemaal met elkaar overweg maar daar kom ik vast wel uit. Tot nu toe dus heel tevreden!
De wagen staat nog op zomerbandjes dus ik ben nog op zoek naar een 14" winterset. Dan nog het achteruitrijlampje vervangen door wat fellers. Verder heb ik plannen om wat beter geluid in de auto te krijgen, dus wellicht de speakers vervangen (zag al wat goede tips hier op het forum), een touwtje aan de hoedenplank fixen en de kofferbakverlichting ziet er ook mooi uit maar ik ben niet zo'n held in kabels trekken dus dat plan verdwijnt waarschijnlijk in de ijskast
Heb nog geen mooie foto's maar hier een tweetal slechte, dan hebben jullie in elk geval een indruk:
Prata's Light Blue High up!
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Re: Prata's Light Blue High up!
Welkom.. en wat een prachtige Up!..
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Te gekke kleur! Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Mooie UP! Welkom !!!!
Leuke kleur! Zie je niet veel volgens mij!
-
- Forum newbie
bijzondere kleur!! nog nooit eerder gezien op e weg ?!
Volgens mij heb ik laatst zo'n kleur in de buurt van Enschede zien rijden. aparte kleur
Seat Ibiza 6j ST 1.2 TSI
VW Rabbit MK5 R25 2009
Ex:
VW UP! White edition 75PK 2012
VW Rabbit MK5 R25 2009
Ex:
VW UP! White edition 75PK 2012