Mijn UP!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Jos Bosch
Vagling liefhebber

Mijn UP!

Bericht door Jos Bosch » vr 30 mei 2014, 12:40

Twee jaar geleden een nieuwe Kia Picanto gekocht bij Kerres in Sittard.Hierop een Renault Megane ingeruild.
Dit was een automaat omdat mijn vrouw behoorlijk moeite had met een geschakelde auto.Deze hebbern we een aantal jaren met volle tevredenheid gereden en doordat deze steeds meer kosten kreeg toch maar voor iets anders gaan kijken.

Natuurlijk moest dit een automaat zijn.Dus overal rondkijken voor een Automaat met weinig km en een redelijk bouwjaar.
Maar de meeste hadden al meer dan 100.000 km gelopen of waren te oud.Toen eens nagedacht dat we voor het zelfde geld ook een nieuwe konden rijden.Zo gezegd zo gedaan.Maar het werd geen automaat maar handgeschakeld.
Omdat mijn ouders ook Kia reden ook daar wezen kijken.Nou bleef het niet bij kijken want we hadden al snel beslist om een Picanto te nemen die behoorlijk was uitgerust.En absoluut geen verkeerde auto maar de lak was verschrikkelijk.
Mijn vrouw had ook gereden maar begon steeds meer problemen te krijgen met het schakelen.Niet met het schakelen op zich maar het optrekken was een groot probleem.En zeker als het bergop liep raakte ze al snel in paniek.
Kreeg er dat ook niet uitgepraat en omdat haar moeder al behoorlijk ziek was toch maar gaan kijken voor eentje erbij of een nieuwe maar dan automaat.

Nou weet ik ook dat je het eerste jaar behoorlijk verliest en dat was dus ook zo.Maar wat wil je kopen.
Nadat ik overal gekeken had werd het een Seat mii automaat.Helaas had de dealer bij ons in de buurt geen automaat staan en rade ons aan om naar Wealer te gaan.Dit is een Audi en VW dealer.
Nadat we hier een proefrit in hadden gemaakt wat wel beviel hun bedankt en wou weglopen om de Mii te bestellen.
Waarom wil je hier miet eens kijken voor een UP! zij de verkoper.Jullie zijn veel te duur zei ik nog.Nou daar komen we wel uit zei deze.En ja hoor we zijn eruit gekomen.
Wou wel eerst niet geloven wat we voor de Kia terug kregen bij de Seat dealer maar met een telefoontje was dat ook op gelost.

Dus rijden we nu en VW UP! met de nodige aanpassingen.En ben nog lang niet klaar.

Move UP! 60 PK|automaat| Candy White| Maps en More|Soundpakket|Climatic|Executive pakket,
winter pakket|drive pakket,Cominghome / leavinghome mondule automatisch.Eibach Pro-kit met TT rubbers.
Led DRL Borbet BL4 Velgen 16 inch met Uniroyal 195/45R16 rainsport 3
Helemaal happy met onze UP!]
Bijlagen
image.jpg
image.jpg
image.jpg (81.48 KiB) 3112 keer bekeken
image.jpg
image.jpg (143.73 KiB) 3112 keer bekeken
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Re: Mijn UP!

Bericht door Tom Westendorp » vr 30 mei 2014, 13:21

:D
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

GuidoUp
Forum eindbaas

Bericht door GuidoUp » vr 30 mei 2014, 15:46

Zo te zien ook bij Wealer heerlen

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Inge
Forum eindbaas

Bericht door Inge » za 31 mei 2014, 06:48

:P
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Pop Up!
Forum eindbaas

Bericht door Pop Up! » za 31 mei 2014, 07:59

Zijn deze automaten prettig om mee te rijden?
Of schakelen ze altijd tegen je zin in...

Mooie volle up heb je nu! Succes met je andere aanpassingen! :D
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Touchwood
Vagling liefhebber

Bericht door Touchwood » za 31 mei 2014, 08:16

Als je een rustige rijstijl hebt en niet voortdurend in wilt halen werkt het prima.
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » za 31 mei 2014, 15:24

Ik heb er nog nooit mee gereden maar ik vind die automaat wel erg mooi om te zien! :D
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Jos Bosch
Vagling liefhebber

Bericht door Jos Bosch » za 31 mei 2014, 17:30

Pop Up! schreef:Zijn deze automaten prettig om mee te rijden?

Soms zou ik willen dat hij wat sneller schakelde als ik de bocht om rij.Blijft dan wat lang in zijn drie.En als je dan meer gas geeft schakelt hij weer terug en dat duurt dan uren en uren voor het gevoel.
Maar voor de rest werkt het perfect.En als ik wil kan ik gewoon zelf schakelen.

Super tevreden dus.

Jos Bosch
Vagling liefhebber

Bericht door Jos Bosch » za 31 mei 2014, 17:33

Jos Bosch schreef:
Pop Up! schreef:Zijn deze automaten prettig om mee te rijden?

Soms zou ik willen dat hij wat sneller schakelde als ik de bocht om rij.Blijft dan wat lang in zijn drie.En als je dan meer gas geeft schakelt hij weer terug en dat duurt dan uren en uren voor het gevoel.
Maar voor de rest werkt het perfect.En als ik wil kan ik gewoon zelf schakelen.

Super tevreden dus.
Oh ja,bedankt voor het compliment :D

Jos Bosch
Vagling liefhebber

Bericht door Jos Bosch » za 31 mei 2014, 17:34

En zo gaan we op vakantie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bijlagen
image.jpg

Jos Bosch
Vagling liefhebber

Bericht door Jos Bosch » ma 09 jun 2014, 15:00

De velgen gedaan met Wheel sealant van poorboys.

Wat een pokke werk :( Maar ja als je wilt dat ze mooi blijven moet je er iets voor doen ;)

Voor al 3 maal en achter pas 2 maal.
image.jpg
image.jpg

Plaats reactie