Mijn witte Groove
Mijn witte Groove
http://www.mijnalbum.nl/Album=CUUDBNU3
Kreeg net enkele foto,s van mijn Groove van de dealer, mag hem donderdagavond ophalen, heb alleen geen tijd helaas.
Dan maar zaterdag ( kreeg het foto plaatsen niet voor elkaar, dus dan maar via externe link ).
Vindt het stiksel wel leuk staan in het interieur.
Kreeg net enkele foto,s van mijn Groove van de dealer, mag hem donderdagavond ophalen, heb alleen geen tijd helaas.
Dan maar zaterdag ( kreeg het foto plaatsen niet voor elkaar, dus dan maar via externe link ).
Re: Mijn witte Groove
Nou je het zegt, inderdaad een leuke bijkomstigheid ie oranje hamerhenri schreef:Mooi, hoor. En met een qua kleur matchende life-hammer
Mooie wagen, ik hou wel van die contrasterende accenten in het interieur
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
- Autheo
- Donateur member
Op de foto van de achterzijde kun je goed zien waar in een ander onderwerp op dit forum over gesproken werd: het golfplaateffect van de achterklep. Door de spiegeling van het hek valt dat goed op. Wel goed te weten dat dat dus gewoon een producteigenschap is.Uppercut schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=CUUDBNU3
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Mooie auto! Heb nog nooit gelet op het "golfplaat-effect"... Zal straks eens even kijken.
Volkswagen Groove Up! 60pk BMT | Oryx white pearl | Panorama dak
Mooi! Een preview van mijn auto!
Heb alleen nog geen bericht van wanneer mijn UP! in productie gaat
Wanneer besteld? En alle opties..?BeammeUP! schreef:Mooi! Een preview van mijn auto!
Eind augustus besteld met 4-drs, automaat en panorama dak. Alleen jammer dat Oryx White niet tussen zat, anders had ik die zeker genomen.D-SUP! schreef:Wanneer besteld? En alle opties..?BeammeUP! schreef:Mooi! Een preview van mijn auto!
Oryx white zat er bij mij ook niet tussen, was een gelukje dat de dealer er een kon bestellen... Succes met wachten!