even mijn kant van het verhaal...
het heeft iets langer geduurd dan verwacht, maar uiteindelijk is alles mooi geworden en gelukt!
na de eerste mallen die ik gemaakt had ben ik tegen wat dingen aangelopen, zoals het rooster van de tweeter
in de A-stijl en het haakje wat aan de B-stijl zit.
na overleg met Robin heb ik het haakje weg gehaald en het ik het roostertje uitgezaagd en vervolgens
op zoek gegaan naar de juiste rooster (aftermarket) met dezelfde grofheid om die vervolgens weer terug te plaatsen!
dat is allemaal gelukt en ziet er perfect uit!
mooier dan dat ik eigenlijk in eerste instantie zou doen/had afgesproken.
toch vond ik uiteindelijk de eerste mallen niet mooi en ben ik weer overnieuw begonnen.
want ik was zelf niet tevreden met de pasvorm en de lijn van de stiksel, en wou het gewoon niet op die manier afleveren!
nu komt het mooiste van alles, de avond ervoor nog met de laatste stijl(C-stijl) aan de slag geweest
en was begonnen het goed op zijn plaats te leggen, en ik vond aan de achterkant een iets te grote stuk stof hangen
dus knipte ik maar wat weg, wat vervolgens geen slimme actie was, want ik knipte gewoon teveel weg waardoor ik niet meer uitkwam haha
maar 2 uur later had ik een nieuwe mal en kon ik gelukkig weer verder, klokslag 12u op 12 mei was ik klaar met alles
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
![Dance :dance:](./images/smilies/eusa/dance.gif)
volgens ochtend om 10u stond Robin op de stoep en zijn we vervolgens begonnen!
eerste het extra lampje in de hemel gebouwd voor de zonnekleppen en daarna de rest gaan inbouwen wat lekker liep!
rond een uurtje of 3 half 4 waren we klaar en zat alles erin!
ik moet zeggen dat ik hier heel veel van heb geleerd, want dit is natuurlik heel anders dan een MINI
veel meer hoeken en bochten, haakjes, roosters en pruttel!
maar ik zeg maar zo... eens moet de eerste keer zijn!
want zo ben ik ook bij MINI begonnen.
het was leuk om deze project te doen, voor eigen ervaring en kennis maar natuurlijk ook voor mijn portfolio
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
Ook leuk om Robin te hebben leren kennen en erachter te komen hoe erg hij van detail houd!:D
tot de volgende UP zeg ik maar zo!D