zo +/- 6500 km onderweg. Eerste boete komt net binnen. Mooie foto
The Black Pearl
Re: The Black Pearl
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
Bij Halfords zie ik wel de 21W op de site, maar niet de 5W. Weet iemand die te vinden?Marantz schreef:Philips Silvervision WY 5watt, bij iedere autohandel.THID schreef:thanks!
nu nog even uitvinden waar ik de chromen knipperlichten vandaan kan halen.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
volgens mij heeft de sponsor van het forum ze ook welNikooos schreef:Bij Halfords zie ik wel de 21W op de site, maar niet de 5W. Weet iemand die te vinden?Marantz schreef:Philips Silvervision WY 5watt, bij iedere autohandel.THID schreef:thanks!
nu nog even uitvinden waar ik de chromen knipperlichten vandaan kan halen.
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
Sowieso zie ik die 21W wel staan ja, maar een paar euro duurder dan bij de halfords al. Dan ga ik maandag wel even bij een ander zaakje kijken in de stad hier.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
Ziet er goed uit!THID schreef:Net opgehaald Foto's volgen zsm.
edit: foto's toegevoegd. Leuk hoor, dat "uitpakken". Eerste 100km zitten erop en het bevalt goed
Ziet er top uit!