Hij is er de Up gti
Re: Hij is er de Up gti
AH op de man spelen als het je niet bevalt. chapeau.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Zullen we het even gezellig houden heren?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Tsjah ik raak wat geïrriteerd als je "getuige" tussen aanhalingstekens gaat zetten. Dat riekt naar het verzinnen van feiten om maar geld van een verzekering te claimen, dat zou fraude zijn.
ter info, spotrepair is niet mogelijk en vanwege de moeilijke kleur wordt heel de linkerkant opnieuw gespoten bizar voor 2 kleine deukjes.
En de verz mij gaat het nog proberen bij het waarborgfonds dan kost het mij geen no claim.
Na mijn vakantie is hij klaar en hopelijk weer als nieuw.
En de verz mij gaat het nog proberen bij het waarborgfonds dan kost het mij geen no claim.
Na mijn vakantie is hij klaar en hopelijk weer als nieuw.
De up is gerepareerd en idd de gehele linkerkant is gespoten en het is netjes gedaan.
Afgelopen week nog een mooi bericht van de verzekering, de schade wordt vergoed door het waarborgfonds dus het kost mij geen no claim korting.
Afgelopen week nog een mooi bericht van de verzekering, de schade wordt vergoed door het waarborgfonds dus het kost mij geen no claim korting.
Volgende week wordt de up verlaagd met de eibach veren, ben benieuwd hoe het gaat rijden.
-
- Vagling liefhebber
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Toch overstag, goede keuze! Gaat je waarschijnlijk niks tegenvallen aangezien hij standaard al stug is inderdaad
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
is idd al redelijk stug maar ik vindt het prima rijden en dit is puur voor de looks
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik vind de Eibach veren helemaal niet stug. De stuureigenschappen verbeteren en het comfort wordt amper minder. Wat mij betreft de beste goedkope mod die je kunt doen aan een up!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Kan nog niet goed beoordelen na 1 ritje of de rijeigenschappen verbeteren maar dat zal best.
Ze zijn gemonteerd door Mark van tuningcenter lowering en dat is netjes gedaan tegen een goede prijs. Antera is zijn forumnaam.
-
- Vagling liefhebber
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Ziet er goed uit!!!
De GTI rijd idd super lekker, ik heb er zelf ook 1, maar 1 vd eersten.
Ik heb nu al 12800 km op de teller staan.
Ik heb nu al 12800 km op de teller staan.
Dat is al aardig wat aan km's, ik zit nog niet op 4000 km
Maar ik ga de gti ook steeds meer waarderen.
Maar ik ga de gti ook steeds meer waarderen.
Hallo forummers,
De UP gti bevalt heel goed, rijd lekker strak en is super zuinig.
Verbaas me iedere x weer hoe hard je ermee door een bocht kan, de auto bevalt me dus goed.
Maar nu speel ik met de gedachte om wat anders te nemen, heb laatst proef gereden in de Fiesta ST3 de 1.5 200 pk en wat rijdt dat ding strak reageert zo scherp op een stuurbeweging en op het gas, niet normaal.
Ben alleen geschrokken van de prijs nieuw met alle opties € 37500, speel nu met de gedacht om er 1 uit duitsland te halen dan staat hij 1 jaar oud met max 20dkm voor ongeveer € 26000 voor de deur, scheelt nogal.
Ook kijk ik nog naar de Polo gti moet nog een proefritje gaan maken hierin.
Zoek wel ff door op het gemakje.
groet jan
De UP gti bevalt heel goed, rijd lekker strak en is super zuinig.
Verbaas me iedere x weer hoe hard je ermee door een bocht kan, de auto bevalt me dus goed.
Maar nu speel ik met de gedachte om wat anders te nemen, heb laatst proef gereden in de Fiesta ST3 de 1.5 200 pk en wat rijdt dat ding strak reageert zo scherp op een stuurbeweging en op het gas, niet normaal.
Ben alleen geschrokken van de prijs nieuw met alle opties € 37500, speel nu met de gedacht om er 1 uit duitsland te halen dan staat hij 1 jaar oud met max 20dkm voor ongeveer € 26000 voor de deur, scheelt nogal.
Ook kijk ik nog naar de Polo gti moet nog een proefritje gaan maken hierin.
Zoek wel ff door op het gemakje.
groet jan
Waarom weer vervangen als de GTi goed bevalt, vraag ik me af.
Antwoord op jouw vraag: volgens mij staan er genoeg 2e handsjes in NL binnen het door jou genoemde budget.
Bv Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/ford- ... aign=share
Verkoopprijs: € 25.500,-
Kilometerstand: 18.666 km
Bouwjaar: 06/2019
Antwoord op jouw vraag: volgens mij staan er genoeg 2e handsjes in NL binnen het door jou genoemde budget.
Bv Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/ford- ... aign=share
Verkoopprijs: € 25.500,-
Kilometerstand: 18.666 km
Bouwjaar: 06/2019
Up! GTI / Red & Black