hello up!

Laat hier je nieuwe trots zien.
Janna
Forum newbie

hello up!

Bericht door Janna » zo 27 mei 2012, 20:03

Vandaag de laatste stickers van mijn 107 afgehaald ( iemand tip voor lijmresten? )
Woensdagochtend ga ik mijn huidige autootje inleveren en dan om 12:00 uur de up! ophalen!
Heel veel zin in!
Ik krijg een witte move up! bluemotion ( met een pakket weet niet welke ) in ieder geval wel met navigatie en de hele rambam :D
Hoop dat het snellll woensdag is.
Xx Janna

up!
Forum eindbaas

Re: hello up!

Bericht door up! » zo 27 mei 2012, 20:12

Janna schreef:hello up!
Woensdagochtend ga ik mijn huidige autootje inleveren en dan om 12:00 uur de up! ophalen!
Heel veel zin in!
Xx Janna
hi janna!
leuk dat je je up! krijgt, veel plezier!
xx up!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » ma 28 mei 2012, 13:16

Succes met wachten.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Tess
Vagling liefhebber

Bericht door Tess » di 29 mei 2012, 19:19

Ohhhhhh spannend morgen!!!!! Geniet van t moment en je 1e km's!!!! Nog maar een paar uur te gaan voor je!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!

Janna
Forum newbie

Bericht door Janna » di 29 mei 2012, 19:45

Ja vind het heel spannend! Net mijn "oude" autootje ( is pas 2 jaar oud! ) van binnen & buiten helemaal schoongemaakt.
Echt *** werk om belettering eraf te halen, maar het is gelukt. Hij ziet er weer helemaal spik & span uit.
Morgen om half 9 inleveren en dan 's middags de up! :D
Heb je al wat gehoord Tess?

Piedro
Vagling liefhebber

Bericht door Piedro » di 29 mei 2012, 20:08

Janna schreef:Vandaag de laatste stickers van mijn 107 afgehaald ( iemand tip voor lijmresten? )
(...)
Ik vermoed dat mijn tip voor jou wat te laat komt, maar misschien voor anderen: het is mij pas prima gelukt met wasbenzine.
Veel plezier morgen!
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Martin33
Vagling liefhebber

Bericht door Martin33 » wo 30 mei 2012, 16:53

Piedro schreef:
Janna schreef:Vandaag de laatste stickers van mijn 107 afgehaald ( iemand tip voor lijmresten? )
(...)
Ik vermoed dat mijn tip voor jou wat te laat komt, maar misschien voor anderen: het is mij pas prima gelukt met wasbenzine.
Veel plezier morgen!
Is niet heel erg goed voorde lak! deze lost op en de volgende zeit dan toch een beetje met de gebakken peertjes :oops:
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Martin33
Vagling liefhebber

Bericht door Martin33 » wo 30 mei 2012, 16:54

en hoe is het met je Up!?
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Janna
Forum newbie

Bericht door Janna » wo 30 mei 2012, 17:51

Ik heb het inderdaad met wasbenzine en een theedoek kunnen oplossen.
12 u de up opgehaald :D
Hij zat onder een doek haha echt leuk is dat, heel groot kadootje * lekker blij * maar dat vind ik dus echt leuk.
Beetje uitleg gekregen maar meeste wist ik al en toen de showroom uitrijden, ging prima hij rijd echt heerlijk.
En nu staat ie voor de deur.
Straks nog ff een rondje!

Martin33
Vagling liefhebber

Bericht door Martin33 » wo 30 mei 2012, 17:53

fotootjes :oops:

Piedro
Vagling liefhebber

Bericht door Piedro » wo 30 mei 2012, 18:17

Martin33 schreef:
Piedro schreef:
(...)
Veel plezier morgen!
Is niet heel erg goed voorde lak! deze lost op en de volgende zeit dan toch een beetje met de gebakken peertjes :oops:
Was daar ook bang voor, maar heb het twee weken geleden gedaan en de lak glimt nu als nooit tevoren ;)
Niets meer van te zien, wel voorzichtig aan gedaan, uiteraard niet meer dan nodig, even wegpoetsen en daarna goed gewassen.
Janna schreef:12 u de up opgehaald
Hij zat onder een doek haha echt leuk is dat, heel groot kadootje * lekker blij * maar dat vind ik dus echt leuk.
Beetje uitleg gekregen maar meeste wist ik al en toen de showroom uitrijden, ging prima hij rijd echt heerlijk.
En nu staat ie voor de deur.
Straks nog ff een rondje!
Geweldig! Veel plezier, geniet ervan :D
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Plaats reactie