hello up!
hello up!
Vandaag de laatste stickers van mijn 107 afgehaald ( iemand tip voor lijmresten? )
Woensdagochtend ga ik mijn huidige autootje inleveren en dan om 12:00 uur de up! ophalen!
Heel veel zin in!
Ik krijg een witte move up! bluemotion ( met een pakket weet niet welke ) in ieder geval wel met navigatie en de hele rambam
Hoop dat het snellll woensdag is.
Xx Janna
Woensdagochtend ga ik mijn huidige autootje inleveren en dan om 12:00 uur de up! ophalen!
Heel veel zin in!
Ik krijg een witte move up! bluemotion ( met een pakket weet niet welke ) in ieder geval wel met navigatie en de hele rambam
Hoop dat het snellll woensdag is.
Xx Janna
Re: hello up!
hi janna!Janna schreef:hello up!
Heel veel zin in!
Xx Janna
leuk dat je je up! krijgt, veel plezier!
xx up!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Succes met wachten.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ohhhhhh spannend morgen!!!!! Geniet van t moment en je 1e km's!!!! Nog maar een paar uur te gaan voor je!
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Ja vind het heel spannend! Net mijn "oude" autootje ( is pas 2 jaar oud! ) van binnen & buiten helemaal schoongemaakt.
Echt *** werk om belettering eraf te halen, maar het is gelukt. Hij ziet er weer helemaal spik & span uit.
Morgen om half 9 inleveren en dan 's middags de up!
Heb je al wat gehoord Tess?
Echt *** werk om belettering eraf te halen, maar het is gelukt. Hij ziet er weer helemaal spik & span uit.
Morgen om half 9 inleveren en dan 's middags de up!
Heb je al wat gehoord Tess?
Ik vermoed dat mijn tip voor jou wat te laat komt, maar misschien voor anderen: het is mij pas prima gelukt met wasbenzine.Janna schreef:Vandaag de laatste stickers van mijn 107 afgehaald ( iemand tip voor lijmresten? )
(...)
Veel plezier morgen!
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Is niet heel erg goed voorde lak! deze lost op en de volgende zeit dan toch een beetje met de gebakken peertjesPiedro schreef:Ik vermoed dat mijn tip voor jou wat te laat komt, maar misschien voor anderen: het is mij pas prima gelukt met wasbenzine.Janna schreef:Vandaag de laatste stickers van mijn 107 afgehaald ( iemand tip voor lijmresten? )
(...)
Veel plezier morgen!
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
en hoe is het met je Up!?
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Ik heb het inderdaad met wasbenzine en een theedoek kunnen oplossen.
12 u de up opgehaald
Hij zat onder een doek haha echt leuk is dat, heel groot kadootje * lekker blij * maar dat vind ik dus echt leuk.
Beetje uitleg gekregen maar meeste wist ik al en toen de showroom uitrijden, ging prima hij rijd echt heerlijk.
En nu staat ie voor de deur.
Straks nog ff een rondje!
12 u de up opgehaald
Hij zat onder een doek haha echt leuk is dat, heel groot kadootje * lekker blij * maar dat vind ik dus echt leuk.
Beetje uitleg gekregen maar meeste wist ik al en toen de showroom uitrijden, ging prima hij rijd echt heerlijk.
fotootjes
Was daar ook bang voor, maar heb het twee weken geleden gedaan en de lak glimt nu als nooit tevorenMartin33 schreef:Is niet heel erg goed voorde lak! deze lost op en de volgende zeit dan toch een beetje met de gebakken peertjesPiedro schreef:Ik vermoed dat mijn tip voor jou wat te laat komt, maar misschien voor anderen: het is mij pas prima gelukt met wasbenzine.Janna schreef:Vandaag de laatste stickers van mijn 107 afgehaald ( iemand tip voor lijmresten? )
(...)
Veel plezier morgen!
Niets meer van te zien, wel voorzichtig aan gedaan, uiteraard niet meer dan nodig, even wegpoetsen en daarna goed gewassen.
Geweldig! Veel plezier, geniet ervanJanna schreef:12 u de up opgehaald
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------