--BUMP-- en zijn Move up! *Total loss*
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: --BUMP-- en zijn Move up! *Total loss*
Zo! gelukkig zat je er niet in. Fijn dat iemand een briefje heeft achtergelaten.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
wat ontzettend zonde zeg hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen zeg.....
- Autheo
- Donateur member
Lijkt me inderdaad wel heer erg balen, als je 's morgens je auto zo ziet staan. Inderdaad fijn dat je er niet zelf in zat, en ook mooi dat er een briefje bij zat. En misschien ook wel fijn dat het een lease-auto is, lijkt me dat de zorgen dan toch vooral voor de lease-maatschappij zijn. Zag dat het inmiddels weer een paar weken geleden was. Krijg je weer een nieuwe up!? Of wordt het nu wat anders?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Het lijkt wel een Up met 4-wiel besturing.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Allereerst een geluk dat er niemand inzat. Letsel is vele malen erger dan schade en het had ook erger kunnen aflopen. Desalniettemin is het ontzettend zonde van de auto. Het zal wel even schrikken zijn geweest toen je hem zo aantrof. Zeker met zo'n kilometerstand was je vast erg trots op het feit dat je al een flink aantal uren in je Up hebt doorgebracht. Nu ineens weg. Succes met de verdere afhandeling.
Je auto zo aantreffen geeft echt een heel vreemd gevoel. Ik had ook bijna medelijden met de jongen die er tegenaan was gereden, hij vertelde heel eerlijk wat er was gebeurd en wat de schade aan zijn auto was. En voor wat betreft de afhandeling: voordeel van een leaseauto is dan dat je alleen wat papieren hoeft op te sturen, verder werd alles geregeld en had ik in de tussentijd vervangend vervoer tot mijn beschikking.TwitNour schreef:Allereerst een geluk dat er niemand inzat. Letsel is vele malen erger dan schade en het had ook erger kunnen aflopen. Desalniettemin is het ontzettend zonde van de auto. Het zal wel even schrikken zijn geweest toen je hem zo aantrof. Zeker met zo'n kilometerstand was je vast erg trots op het feit dat je al een flink aantal uren in je Up hebt doorgebracht. Nu ineens weg. Succes met de verdere afhandeling.
Overigens rijd ik nu weer eenzelfde up, die wel iets minder lekker ingereden lijkt dan mijn vorige. Maar misschien open ik daar nog wel een nieuw topic voor!
Move up! Candy White | 60PK | Maps & More
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Je kunt hier ook vrolijk verdergaan.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ