Roel's Witte Up!
Roel's Witte Up!
Eindelijk wat foto's gemaakt.
Mijn blindeering heb ik niet in de fabriek laten doen. maar later los gedaan.
zelfde ook voor de wielen ik wacht tot de GTI 17 inch velgen er zijn ;p dus nu nog wieldoppen er op.
Mijn blindeering heb ik niet in de fabriek laten doen. maar later los gedaan.
zelfde ook voor de wielen ik wacht tot de GTI 17 inch velgen er zijn ;p dus nu nog wieldoppen er op.
The Only Way To Go Is UP!
Re: Roel's Witte Up!
Hi Roel,
Ik heb mijn ramen ook achteraf laten tinten. Ben er wel tevreden mee. Ik vroeg mij alleen af of jou achterruit langs de randen de puntjes nog goed zichtbaar zijn.
Zou je misschien een close up foto van de achterruit kunnen maken, ben namelijk benieuwd hoe deze gepakt is
Veel plezier met je nieuwe Up!
Ik heb mijn ramen ook achteraf laten tinten. Ben er wel tevreden mee. Ik vroeg mij alleen af of jou achterruit langs de randen de puntjes nog goed zichtbaar zijn.
Zou je misschien een close up foto van de achterruit kunnen maken, ben namelijk benieuwd hoe deze gepakt is
Je had prachtig weer voor foto's te maken. De geblindeerde ramen lijken wel donkerder dan als je dynamic pack neemt als ik foto's vergelijk.
Zal wss wel door licht inval en camera kwaliteit te maken hebben dat dit verschilt?
Zal wss wel door licht inval en camera kwaliteit te maken hebben dat dit verschilt?
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
Mooie wagen , de ramen vind ik er niet uitzien sorry lekker weg zicht mogen ze van mij compleet verbieden meen ik serieus..
Maar ik wens je wel net als ik veel plezie rmet de mooie wagen uiteraard
The Only Way is UP!
zal ik van het weekend doen.TOP UP! schreef:Hi Roel,
tint is 5% volgens mij is dat donkerder dan de fabriek.Ken schreef:Je had prachtig weer voor foto's te maken. De geblindeerde ramen lijken wel donkerder dan als je dynamic pack neemt als ik foto's vergelijk.
hehe ronald, ieder zijn smaak idd. zicht is prima hoor van binnen uit.RonaldNL schreef:Mooie wagen , de ramen vind ik er niet uitzien sorry lekker weg zicht mogen ze van mij compleet verbieden meen ik serieus..
thanks ben er ook erg blij mee.
Ach, zo lang het hier niet op lijkt...
Wel handig als je in de pizza-handel zit!
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Lijkt mij een geweldige auto voor TNT/UPS/DHL e.d.šváb schreef:Ach, zo lang het hier niet op lijkt...
Op de markt brengen die handel graag, net zoals de taxi/cabrio en alle andere varianten.....
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
- Up-Jury
- Donateur member
UPS......UP'S grappig doen ze meteen goede zaken mee
Mini Caddy
Leuk
Maar mooie UP hoor heb je de voorste zijuitgang ook getint?
Leuk
Maar mooie UP hoor heb je de voorste zijuitgang ook getint?
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Oeh 18+!
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
Ok die velgen bezorgde me eerst een strakke toen een natte broek idd 18+
The Only Way is UP!
ooohw die velgen zijn echt dik .....
das idd ongeveer de bedoeling twijfel of ik niet even moet wachten met de velgen tot die van de gti versie er zijn die zijn echt vet!!! maar anders had ik idd dit ingedachte