Mijn Groove Up! is er!
Mijn Groove Up! is er!
Daar staat ie dan, veilig in de garage!
Volkswagen Groove Up! 60pk BMT | Oryx white pearl | Panorama dak
Re: Mijn Groove Up! is er!
Mooie wagen zeg, veel plezier ernee
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
De mijne staat nog bij de dealer in Amsterdam, wordt komende week naar een andere vestiging gebracht waar hij wordt afgeleverd.
Ik heb ook een witte Groove, echter zonder schuifdak.
Was eerst een beetje ontdaan door de niet zwarte Triangel velgen, maar nu ik ze in het echt zie, moet ik mijn mening bijstellen, prachtig.
Volgende week zaterdag ga ik hem ophalen.
Veel geluk met je Groove.
Ik heb ook een witte Groove, echter zonder schuifdak.
Was eerst een beetje ontdaan door de niet zwarte Triangel velgen, maar nu ik ze in het echt zie, moet ik mijn mening bijstellen, prachtig.
Volgende week zaterdag ga ik hem ophalen.
Veel geluk met je Groove.
Mooie uitvoering! Veel plezier ermee!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Mooie uitvoering! Dat zeker!
Zou je mij een plezier willen doen en foto's willen maken van de aansluitingen van de subwoofer en de woofer zelf? Dit ivm een projectje van mijn kant.
Zou je mij een plezier willen doen en foto's willen maken van de aansluitingen van de subwoofer en de woofer zelf? Dit ivm een projectje van mijn kant.
Moooooooooooiii
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Dank jullie wel voor jullie positieve reacties! Vooral de kleur is helemaal super. Ik zal binnenkort een foto maken als ie vol in de zon staat, dan zie je heel goed het parelmoer effect in de lak!
@ N!jntje: ik zal je straks even PB'en!
@ N!jntje: ik zal je straks even PB'en!
Mooie wagen man.
Gisteren te horen gekregen dat de mijne week 45 er zal zijn.....
Thanks! Nog heel even volhouden dus!Dave schreef:Mooie wagen man.
Erg mooi!
Ja, de kleur doet het'em! Het ziet er net ff meer gelikt uit dan Candy White! Gaaf hoor!
Haha thanks! Ik ben nog steeds op zoek naar een mogelijkheid om hem een keer naast een Candy white Up! te zetten. Om het verschil echt duidelijk te krijgenBeammeUP! schreef: Ja, de kleur doet het'em! Het ziet er net ff meer gelikt uit dan Candy White! Gaaf hoor!