Mijn Black-up! heeft dat nm. niet, de high-up! weer wel
![Question :?:](./images/smilies/icon/question.gif)
Dealer al gebeld, spiegelglas wordt vervangen (foutje in fabriek)JiS schreef:Yep, stippellijntje gesignaleerd
Zouden een asferische spiegel(dus stippellijntje op de linker spiegelglas) moeten hebben vanaf een move-up! aldus de folder.henri schreef:Elke Up heeft dit stippellijntje op het linkerspiegelglas?
dubbel-UP! schreef:Zouden een asferische spiegel(dus stippellijntje op de linker spiegelglas) moeten hebben vanaf een move-up! aldus de folder.henri schreef:Elke Up heeft dit stippellijntje op het linkerspiegelglas?
Maar een high-up! moet dat zeker hebben, niet de ene wel en de andere niet (zoals bij ons het geval is).
Als ze dat bij de VW niet kunnen verzorgen zet ik er RED op met een fijn stiffie, daar doe ik niet moeilijk overdat BLACK op zijkant wil ik ook maar dan RED ff regelen wel apart
dubbel-UP! schreef:dubbel-UP! schreef:Zouden een asferische spiegel(dus stippellijntje op de linker spiegelglas) moeten hebben vanaf een move-up! aldus de folder.henri schreef:Elke Up heeft dit stippellijntje op het linkerspiegelglas?
Maar een high-up! moet dat zeker hebben, niet de ene wel en de andere niet (zoals bij ons het geval is).
Spiegel is vervangen, foutje af fabriek.....
De foute linker spiegel was wel verwarmd???????
Kan dus niet van een take-up zijn........
Move up of high up kan ook niet, deze hebben standaard een asferische aan de linkerzijde.
Kan volgens mij alleen voor een Engelse uitvoering bedoeld zijn, deze hebben dan natuurlijk rechts een asferische en links een normale verwarmbare.
Waarschijnlijk een domme vraag, maar zijn niet beide spiegels verwarmd bij een high up ?
Maar hoe dan ook, nu zit de juiste erop, dank aan de dealer!