Candy White van Maasup
Candy White van Maasup
Hallo Up'ers
ik ben al enige maanden aktief op dit forum en sinds eind maart ook eigenaar van een mooie UP. Heb er nu bijna 8500 km mee gereden, zonder al de problemen en geluidjes etc die andere forumleden blijkbaar wel hebben. Ik heb natuurlijk het een en ander veranderd, zoals chroomaccenten in interieur, W8 verlichting, SHW Racewheels, de inmiddels op dit forum beroemde aanpassing van de koplamplampen, chroom instaplijsten, chroomrand achterklep etc
hierbij een paar foto's
ik ben al enige maanden aktief op dit forum en sinds eind maart ook eigenaar van een mooie UP. Heb er nu bijna 8500 km mee gereden, zonder al de problemen en geluidjes etc die andere forumleden blijkbaar wel hebben. Ik heb natuurlijk het een en ander veranderd, zoals chroomaccenten in interieur, W8 verlichting, SHW Racewheels, de inmiddels op dit forum beroemde aanpassing van de koplamplampen, chroom instaplijsten, chroomrand achterklep etc
hierbij een paar foto's
- Bijlagen
-
- VW UP (5).jpg (105.34 KiB) 4995 keer bekeken
-
- VW UP .jpg (82.96 KiB) 4995 keer bekeken
-
- VW UP (4).jpg (100.47 KiB) 4995 keer bekeken
Laatst gewijzigd door maasup op vr 17 aug 2012, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Move Up BM, Dark Blue Metalic, Climatic, Drivepakket, Executive pakket, Alu wielen, Leder pook, Leder stuur, Leder handrem, W8 verlichting, Korte Polo antenne, Chroom schakelaars, Verstelbare kofferbakbodem, Chroom strip achterklep. Blokstriping op dak
Re: Candy White van Maasup
en nog twee
- Bijlagen
-
- DSCN2896 (800x600).jpg (116.47 KiB) 4989 keer bekeken
-
- VW UP (2).jpg (115.08 KiB) 4993 keer bekeken
Move Up BM, Dark Blue Metalic, Climatic, Drivepakket, Executive pakket, Alu wielen, Leder pook, Leder stuur, Leder handrem, W8 verlichting, Korte Polo antenne, Chroom schakelaars, Verstelbare kofferbakbodem, Chroom strip achterklep. Blokstriping op dak
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Het chromen randje rond de versnellingspook vind ik wel leukmaasup schreef:Hallo Up'ers
ik ben al enige maanden aktief op dit forum en sinds eind maart ook eigenaar van een mooie UP. Heb er nu bijna 8500 km mee gereden, zonder al de problemen en geluidjes etc die andere forumleden blijkbaar wel hebben. Ik heb natuurlijk het een en ander veranderd, zoals chroomaccenten in interieur, W8 verlichting, SHW Racewheels, de inmiddels op dit forum beroemde aanpassing van de koplamplampen etc
hierbij een paar foto's
En deze up! sticker zie ik ook wel zitten
Mooie tweaks
up! Black BMT 75pk 3d
ziet er netjes uit. Zijn die chromen ringen los te verkrijgen of niet??
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
De chroom ring rond de lichtschakelaar is op Ebay te koop, de rest heb ik zelf gedaan met chroomstrip
Ziet er mooi uit! Maar je hebt dus nog wel die goedkope mattenset No offence, ik heb ze ook
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Gefeliciteerd! Leuk die UP sticker aan de zij-kant, er zelf opgedaan?
Sinds maandag 25 juni 2012 super trotse eigenaar van een rode move UP! BM, all weather banden van Goodyear, Maps & more, ex pakket.
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Rode Up is verkocht, nu heb ik een blauwe high Up met classic velgen en een Panorama dak en de opties Vd rode Up!
Ja kreeg die kado bij de instaplijsten
Nog even een totaal plaatje
- Bijlagen
-
- DSCN2909 (800x600).jpg (111.75 KiB) 4882 keer bekeken
-
- DSCN2911 (800x600).jpg (177.38 KiB) 4882 keer bekeken
-
- DSCN2910 (800x600).jpg (133.68 KiB) 4882 keer bekeken
Mooie Up zo maar hij mag best nog wel een stukje omlaag
+1SevenUp! schreef:Mooie Up zo maar hij mag best nog wel een stukje omlaag
14" zijn de velgen neem ik aan...
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket
Ik heb het interieur aangepakt, Leder stuur, White UP pookknop en carbon afwerkingen
- Bijlagen
-
- VW UP Interieur detail deur.jpg (141.16 KiB) 4642 keer bekeken
-
- VW UP Interieur.jpg (146.55 KiB) 4642 keer bekeken
Heb je nog geen handrem knopje?
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Nog niet maar als het je stoort, mag je mij er een kado doen, laat maar even wat weten, dan stuur ik je mijn adres
Het stoort me zeker niet haha ! Leuke kar
We´re going UP! UP! UP!
leuke aanpassingen