Van een rode Move-up naar een Black-up!
Van een rode Move-up naar een Black-up!
Mijn rode move-up heeft sinds gisteren plaats gemaakt voor een black-up....... En nee, ik heb de rode echt niet in de prak gereden
Het verhaal er achter zit wat ingewikkeld in elkaar, dus dat laat ik even achterwege maar het is wel een hele leuke up-grade waar ik heeeel
erg blij mee ben. Ben weer in love met mijn mooie auto'tje.
Het enigste wat ik tot nu toe veranderd heb -> er zit een mooie chrome sierstrip op de achterklep. Zal daar een foto van maken als het wat
beter weer is. Ik vind het een mooie toevoeging en breek het hele zwarte van de achterkant.
Wat ik nog wil gaan doen, is het verwijderen van het up-logo.
Ik heb genoeg foto's van de black-up maar jullie zullen onderhand wel weten hoe die eruit ziet, dus hou het even bij 1 foto....
Laatst gewijzigd door Jojo op wo 03 okt 2012, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!
Re: Van een rode Move-up naar een Black-up!
Leuke auto, maar wat is het verhaal hierachter dan?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
dit is idd een UPgrade gefeliciteerd.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Daar ben ik ook benieuwd naar!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik ook
gefeliciteerd trouwens!
gefeliciteerd trouwens!
Besteld: High up, 75PK bmt, dark silver, executive, drive, panoramadak, leder. On the road since Nov. 10. Changed/added: OBD configured, Osram Nightbreakers, PIAA dagrijverlichting, armsteun. Zomervelgen: Upsilon!
tja nou zit je natuurlijk iedereen benieuwd te maken naar het verhaal...
High up! BlueMotion Technologies 3drs 60pk Black Pearl | Dynamic | Executive | Drive | Panoramisch Dak
---
---
- GunSpeed
- Forum eindbaas
Good Move (Up) to a Black Up!!!
Ben wel benieuwd naar de chromen sierlijst op de achterklep. Zit er namelijk ook aan te denken om deze te plaatsen omdat ik ook denk dat dit een mooie aanvulling is van de andere sierlijsten.
Ben wel benieuwd naar de chromen sierlijst op de achterklep. Zit er namelijk ook aan te denken om deze te plaatsen omdat ik ook denk dat dit een mooie aanvulling is van de andere sierlijsten.
up! Black BMT 75pk 3d
-
- Vagling liefhebber
Mooie auto Jojo, veel plezier met je Black Up!
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!
Hoi GunSpeed,GunSpeed schreef:Good Move (Up) to a Black Up!!!
Hier een foto van de sierlijst..... Ik hou jou Up in de gaten want ik ben weer benieuwd naar je verlagingsset. Die komt er misschien bij mij ook nog een keer onder.
Up! Black-edition 60pk, zonder bluemotion!
@ jojo kom de gij uit de beurt van Roosendaal??
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
18,3 KM/L
18,3 KM/L
Toch wel benieuwd naar het verhaal :3