Ik ben Jeroen en heb sinds 28 juni mijn nieuwe UP! Zie voor details het onderschrift. Ik heb mijn 15 jaar oude Golf 4 die ik 11 jaar gereden heb ingeruild. Daarvoor heb ik dik 10 jaar een Opel Kadett E Club gereden van mijn ouders.
Om met de deur in huis te vallen: de Up! is een geweldige auto! Heel volwassen en groot van binnen, rijdt net zo goed en beter als mijn Golf 4. De wegligging is fabuleus voor zo'n klein car. De 2 deurs heeft het mooiste design, wat mij betreft, en met Light Silver komen de mooie designkenmerken goed tot z'n recht, en toch is het geen besmettelijke kleur.
Ik ben single en rijdt relatief weinig, ongeveer 4000km per jaar (heb geen woonwerkverkeer). Dus zuinigheid, belastingvrij, compact en aanschafprijs stonden hoog op het verlanglijstje. Maar ik wilde geen koektrommel, wel een echte auto
![Wink ;)](./images/smilies/icon/wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Ten tweede, je moet gewoon met 4 man/vrouw lekker kunnen toeren. De 75 pk trekt lekker in de Limburgse heuvels (gisteren dagje uit Zuid Limburg gereden), geen centje pijn met 3 volwassenen en hond. Heb heel wat steile heuveltjes geprobeerd. Ga in augustus met de Up naar Oostenrijk, de bergen in. Ook op de snelweg in de 5e versnelling met cruise control, vermogen genoeg. De zuinigheid is helemaal oke. 1e tank 1:18.2, inclusief 130 km/h +airco op en neer Eindhoven/Ahoy. Niet slecht! Ben benieuwd wat ie gaat doen tijdens de 600km Duitse Autobahn... Maar ik heb er het volste vertrouwen in.
Kortom, van deze aankoop ga ik weer jaren plezier hebben!
P.S. wel een negatief puntje, mijn Maps & More is tijdens het updaten aan de PC, was nodig om de kortingscode te verzilveren, overleden... Hij is helemaal de weg kwijt, wordt niet meer herkent via USB en de meeste functies doen het niet meer. Hopelijk wordt het netjes via de garantie opgelost. Wel een tegenvaller binnen 3 weken
![Sad :(](./images/smilies/icon/sad.gif)