Even Voorstellen (Skoda Citigo Sport ASG)

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
citikenny1702
Vagling liefhebber
Berichten: 178
Lid geworden op: za 06 sep 2014, 18:19
Locatie: Vlaardingen

Even Voorstellen (Skoda Citigo Sport ASG)

Bericht door citikenny1702 » di 18 nov 2014, 23:26

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Kenneth en volg dit forum al een tijdje en nu kan ik ook met trots zeggen dat ik mn eigen VAGling heb!
Namelijk een Skoda Citigo, eigen moest dit een up! worden maar aangezien ik op weg naar de VW dealer verkeerd was gereden kwam ik Skoda Noordhoek in Waalwijk uit.
In eerste instantie om alleen te gaan kijken maar voordat ik het wist stond met het koopcontract buiten van een van de leukste Citigo's van Nederland!
Het is namelijk een zwarte 3 deurs Citigo Sport in combinatie met een ASG versnellingsbak (Automaat) in deze combinatie wordt hij normaal gesproken niet geleverd.
Misschien vraag je misschien af als je dit leest waarom een Automaat? deze heb ik namelijk nodig ivm mijn Lichamelijke Beperking zodat ik toch kan auto rijden.
Nu is het zo dat Noordhoek al een aantal speciale Citigo's heeft samengesteld, hierdoor was het ook geen probleem om die van mij zo samen te stellen zoals ik dat wilde.

De uitvoering; Citigo Sport ASG

Deze uitvoering is gebaseerd op de Sprint aangevuld met deze opties:

- Automaat icm 1.0 MPI 75 PK
- Design Pakket (Cruise Control, electrische spiegels, leder stuurwiel en pook en zilver accenten in interieur)
- Alba Ecoleder interieur
- Move & Fun infotainment + Audio Pack plus
- Sunset (Getinte ramen)
- Dubbele Bodem
- Sport pakket (Dakspoiler, diffuserkap bumperlip, uitlaatsierstuk en stripingset)
- 16 inch Skoda Serpens LM Wielen

Al dit moois is inmiddels bij de dealer aangekomen en wordt inmiddels in elkaar gezet door de dealer.
De afleverdatum is ook inmiddels bekend 1 december dit houd in nog 13 nachten slapen :P, ik zal de dealer nog vragen of ze foto's kunnen maken tijdens de opbouw wel zo leuk!
Daarnaast heb ik zelf nog een aantal dingen die ik wil veranderen:

- VAGCOM instellingen
- Setje winterwielen
- Verlichting vervangen door LED
- Binnen verlichting vervangen door W8 met groene LED of iets anders leuks
- Sport pendalen (uit de golf 6)
- Armsteun
- Dorpellijsten plaatsen
- Nieuw type raam schakelaars

Nog een aantal andere dingen die hier heb gezien op het forum!

Afbeelding

Mijn huidige trouwe waggie:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door citikenny1702 op za 22 nov 2014, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Skoda Citigo Sport ASG -> 3 deur's -> Sprint! -> Alba Leder interieur -> Serpens LM -> ST-X Schoefset
-> TT-Rubbers -> W8 Skoda Verlichting -> VAGcom -> Citigo ready to GO

Gebruikersavatar
Gert
Vagling liefhebber
Berichten: 804
Lid geworden op: di 09 sep 2014, 21:07

Re: Even Voorstellen (Skoda Citigo Sport ASG)

Bericht door Gert » wo 19 nov 2014, 00:09

Welkom. Jij mag dan wel lichamelijk beperkt zijn, je vagling is niet beperkt zou ik zeggen. Het moet gaan lukken om daar veel van te genieten en misschien nog wel eerder dan wanneer je een up had gekozen. Dat is altijd een geldige reden al vind ik inmiddels het logo van vw zeeeeeeer mooi ;)
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even Voorstellen (Skoda Citigo Sport ASG)

Bericht door Tom Westendorp » wo 19 nov 2014, 08:35

Mooie volle auto zeg! Veel geluk ermee en welkom op het forum! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Even Voorstellen (Skoda Citigo Sport ASG)

Bericht door Jos Bosch » wo 19 nov 2014, 19:10

Hoi,

Ik heb dan gelukkig geen beperkingen maar rij ook een UP! automaat.Ben er ook nog super blij mee.Alleen zou ik willen dat hij wat sneller zou schakelen.Maar ja dat kan je inderdaad dan nog zelf doen.

En mijn verhaal gaat net andersom.Wou een Seat Mii maar is een UP! geworden omdat ze bij Seat geen automaat hadden voor een proefrit.En bij VW wel :shock:

De tijd die je nog moet wachten kan je hier op het forum wel even vooruit.

Veel plezier met je nieuwe Skoda.

Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Plaats reactie