voorstellen dan maar..
voorstellen dan maar..
Hoi ik ben midge uit het zuiden van het land, sinds een half jaar rijd ik in een gave black up! helemaal origineel nog met lekkere stoelverwarming en gelukkig zonder start/stop. Tweede hands aangeschaft bij de seat dealer in Emmen. Die had de up! voor de vorige eigenaar uit Duitsland geïmporteerd. Hij wilde de eerste black up van nederland hebben, of dat zo is zal me een worst zijn. het wagentje bevalt me uitstekend, ben wel in de markt voor andere velgen, maar dat komt tzt wel.
-
- Vagling liefhebber
Re: voorstellen dan maar..
Welkom op het forum en veel plezier. Met Start/stop ga je erg op die 30+ seconden letten, pas dan, zegt men, is het rendabel. En vandaag had ik vreemde meldingen met het systeem dus ik begrijp jouw opmerking.midge schreef: en gelukkig zonder start/stop.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik vind start stop eigenlijk alleen fijn werken in combinatie met een automaat.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Snoopy
- Donateur member
- Contacteer:
Welkom Midge en veel plezier op het forum.
Ik moet zeggen heb heel weinig problemen met de start/stop, alleen in het hele koude weer gebruik ik deze wat minder. Waar je wel flink je verbruik mee omlaag kan krijgen is lang uit laten rollen bij stoplichten e.d.
Verzonden via Tapatalk
Ik moet zeggen heb heel weinig problemen met de start/stop, alleen in het hele koude weer gebruik ik deze wat minder. Waar je wel flink je verbruik mee omlaag kan krijgen is lang uit laten rollen bij stoplichten e.d.
Verzonden via Tapatalk
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST
-
- Vagling liefhebber
Wel uitrollen in zijn versnelling denk ik, in zijn vrij krijg je weer het stationair verbruik.Snoopy schreef:Welkom Midge en veel plezier op het forum.
Verzonden via Tapatalk
Welkom, ik heb nooit problemen met mijn start stop, het is even wennen maar werkt prima.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Snoopy
- Donateur member
- Contacteer:
Ja wel in z'n versnelling, anders helpt t niet haha. Sorry vergeten erbij te zetten.CanisLupus schreef:Wel uitrollen in zijn versnelling denk ik, in zijn vrij krijg je weer het stationair verbruik.Snoopy schreef:Welkom Midge en veel plezier op het forum.
Verzonden via Tapatalk
Verzonden via Tapatalk
En Up! we go!!!
Thanks voor het welkom heten!
Ik had verwacht dat er een start stop systeem op zou zitten eigenlijk, de up had ik gekocht zonder hem in het echt te zien. Alleen op basis van de proefrit die later volgde. De vorige eigenaar wilde eerst z'n nieuwe mii automaat geleverd krijgen. Na de proefrit die goed ging afgerekend en hop terug naar Oss.
Ik heb niet altijd zin om zuinig te rijden, vooral in de stad let ik er weinig op. Op de snelweg vaak wel. Achter een vrachtauto hangen met het hele gezin en dan zomaar tussen de 1 op 25 en 1 op 30 rijden. Dat geeft wel een kick, voor zo weinig geld naar amsterdam of zo, doet de NS je niet na!
Ik had verwacht dat er een start stop systeem op zou zitten eigenlijk, de up had ik gekocht zonder hem in het echt te zien. Alleen op basis van de proefrit die later volgde. De vorige eigenaar wilde eerst z'n nieuwe mii automaat geleverd krijgen. Na de proefrit die goed ging afgerekend en hop terug naar Oss.
Ik heb niet altijd zin om zuinig te rijden, vooral in de stad let ik er weinig op. Op de snelweg vaak wel. Achter een vrachtauto hangen met het hele gezin en dan zomaar tussen de 1 op 25 en 1 op 30 rijden. Dat geeft wel een kick, voor zo weinig geld naar amsterdam of zo, doet de NS je niet na!
Welkom! En veel plezier met je Black up!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Have fun met je nieuwe Up en hier op het forum!!
Ook al over nagedacht om naar de meeting te komen 24 mei in nuenen???
Bij vagtechniek!!!!
Kan je meteen de vagcom instellingen laten aanpassen
+ een heerlijke bbq en tourrit
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ook al over nagedacht om naar de meeting te komen 24 mei in nuenen???
Bij vagtechniek!!!!
Kan je meteen de vagcom instellingen laten aanpassen
+ een heerlijke bbq en tourrit
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Welkom hier op het forum.
Mocht je ook naar de UP! Meeting gaan we rijden al met 3 auto's naar Nuenen vanuit het zuiden.
Dus je bent welkom om ook mee te rijden.Hoe meer zielen hoe meer vreugde
Mocht je ook naar de UP! Meeting gaan we rijden al met 3 auto's naar Nuenen vanuit het zuiden.
Dus je bent welkom om ook mee te rijden.Hoe meer zielen hoe meer vreugde
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.
Wie weet wel! altijd leuk om andere Upjes te zien.
Zal de agenda eens checken.
aanpassingen zijn voor mijn Up helaas zeer beperkt. het is geen blue motion uitvoering.
Zal de agenda eens checken.
aanpassingen zijn voor mijn Up helaas zeer beperkt. het is geen blue motion uitvoering.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Kun je daardoor de VAG-Com instellingen niet aanpassen dan?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
in de blue motion zit een andere computer heb ik me laten vertellen, achterlichten continue aan en bochtverlichting kunnen niet aan gezet worden etc. hoofdzakelijk alleen de omzetting van l/100km naar km/l.
de 24ste mei moet ik helaas werken anders was ik graag gekomen.
de 24ste mei moet ik helaas werken anders was ik graag gekomen.
voorstellen dan maar..
Bochtenverlichting kan sws wel op een blue motion.
Wat bij een gewone of blue wel niet kan weet ik niet.
En welkom natuurlijk
Wat bij een gewone of blue wel niet kan weet ik niet.
En welkom natuurlijk
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Als je naar de mogelijkheden kijkt zie je dat er onderscheid wordt gemaakt tussen wel en geen bluemotion:
Bron: http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?t=816Mogelijkheden bij de Up!:
- Bochtverlichting aan/uit (alleen bluemotion)
- Parkeerlicht aan/uit (alleen bluemotion)
- Anti-carjacking aan/uit (deuren op slot bij 15 km/u)
- Verbruiksweergave aanpassen naar km/l
- Selective locking (alleen bestuurdersdeur gaat open bij 1 drukken op de afstandsbediening)
- Dagrijverlichting aan/uit (alleen bluemotion)
- Achterlichten aan samen met dagrijverlichting (alleen bluemotion)
- Teardrop wiping wisser voorzijde aan/uit
- Comfort knipperlichten aan/uit of aantal keer aanpassen
- Coming home (via aanraken grootlicht) (alleen bluemotion)
- Schuifdak open/dicht met afstandsbediening
- Parkeerhulp volume aanpassen
- Wegrijhulp in de bergen aanpassen (kort, middel, lang) (niet bij alle modellen mogelijk)
- Gordel waarschuwing aan/uit