FF voorstellen
FF voorstellen
Ook wij worden de eigenaar van van een Up!
Hiervoor eigenlijk altijd Mitsubishi gereden maar nu aan de Volkswagen.
Belangrijkste reden: we zijn nog met z'n twee (kinderen de deur uit), dus niet zoveel ruimte nodig.
Ook maken we niet zo gek veel afstanden meer, en dan het gunstige verbruik.
Woensdag 26 februari wordt hij geleverd.
Het is een high Up! met Maps&more, Climatic, CC, lichtmetalen velgen en privacy glass.
Hiervoor eigenlijk altijd Mitsubishi gereden maar nu aan de Volkswagen.
Belangrijkste reden: we zijn nog met z'n twee (kinderen de deur uit), dus niet zoveel ruimte nodig.
Ook maken we niet zo gek veel afstanden meer, en dan het gunstige verbruik.
Woensdag 26 februari wordt hij geleverd.
Het is een high Up! met Maps&more, Climatic, CC, lichtmetalen velgen en privacy glass.
Re: FF voorstellen
Gefeliciteerd! Ben nu al jaloers op de climatic.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Welkom! Dikke uitrusting!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Alle Up! modellen hebben climatic.EdUp! schreef:Gefeliciteerd! Ben nu al jaloers op de climatic.
Alle nieuwe idd.Thijsvdvl schreef:Alle Up! modellen hebben climatic.EdUp! schreef:Gefeliciteerd! Ben nu al jaloers op de climatic.
FF voorstellen
Climatic is gewoon airco en handmatig op temperatuur stellen he.. Dus bijna alle modellen hebben dat.
Wel lekker met CC dat mis ik soms wel. Veel plezier met je Up!
Wel lekker met CC dat mis ik soms wel. Veel plezier met je Up!
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
\welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom! En succes met wachten....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
jawel, wel overwogen.
Proefrit gemaakt, maar viel tegen.
En ze konden niet standaard cruisecontrol leveren, dat zou dan een universele worden.
Daar ben ik niet zo kapot van.
Proefrit gemaakt, maar viel tegen.
En ze konden niet standaard cruisecontrol leveren, dat zou dan een universele worden.
Daar ben ik niet zo kapot van.