Groeten forumleden,
Geweldig leuk om te ontdekken dat er zo'n enthousiate groep Up! gebruikers is. Ik heb de afgelopen dagen ter voorbereiding op de komst van onze eerste Up! met veel plezier dit forum doorgespit. Intussen ben ik al een groot aantal nuttige berichten tegengekomen. Dank daarvoor.
Zoals aangegeven ben ik in afwachting van nieuwe Up! Als de dealer doet wat hij beloofd heeft wordt de 23ste een Black Pearl High Up! met Executive en Drive pack afgeleverd. Ik heb nog een aantal opties besteld: extra klapsleutel, midden-armsteun, sleutelhoesjes en tasje voor Maps and More. Morgen ga ik nog, naar aanleiding van diverse berichten op dit forum, spatlappen bestellen. Winterbanden waren naar mijn mening bij de dealer te duur, dus Kwik-Fit gaat er nog Continental winterbanden onder monteren.
De Up! is voor ons een tweede auto, voor zowel woon-werkverkeer als recreatief. Onze andere auto is een Renault Grand Espace.
Groeten,
Marc
Groeten van een nieuwe (bijna) Up! rijder
Groeten van een nieuwe (bijna) Up! rijder
In afwachting van: High Up! - Black Pearl - Executive & Drive pakket - Middenarmsteun - Extra klapsleutel - Spatlappen - Brodit ProClip - Alu dorpelstrips
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Groeten van een nieuwe (bijna) Up! rijder
Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom en veel plezier met de UP!
Gezien je kort op het nieuwe jaar zit, zou je tenaamstelling in 2014 kunnen overwegen? Is mogelijk nuttig als je hem weer inruilt....ooit
Gezien je kort op het nieuwe jaar zit, zou je tenaamstelling in 2014 kunnen overwegen? Is mogelijk nuttig als je hem weer inruilt....ooit
Hoi Robert,
Dank voor het meedenken, maar de auto komt op mijn bedrijf te staan. Per 1 januari worden de limieten qua co2 uitstoot aangepast waardoor het aanzienlijk voordeliger is (bijna 4000 euro bruto) om hem nog in 2013 op kenteken te hebben.
Dank voor het meedenken, maar de auto komt op mijn bedrijf te staan. Per 1 januari worden de limieten qua co2 uitstoot aangepast waardoor het aanzienlijk voordeliger is (bijna 4000 euro bruto) om hem nog in 2013 op kenteken te hebben.
In afwachting van: High Up! - Black Pearl - Executive & Drive pakket - Middenarmsteun - Extra klapsleutel - Spatlappen - Brodit ProClip - Alu dorpelstrips
Welkom Marc!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Duidelijk Voor de (particuliere)consument zou er een prijsverhoging van 800 euro komen per januari, maar als je hem nu betaald dan kon het 2014 tenaamstellen wel. (kenteken dus in 2013 aanvragen)Mdebest schreef:Hoi Robert,
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L