Mii GTI
Mii GTI
Hallo!
Mijn naam is Bas. Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Seat Mii Style Chique (althans volgens het RDW. Volgens mij is het gewoon een Style) en na lang aandringen van Stef (StfB), stel ik mij nu ook voor op dit forum
Mijn Mii is een leaseauto. Dat heeft als nadeel dat ik geen uitvoering kon kiezen en dat ik niet al te veel aan de auto mag aanpassen. Maar om m'n mii toch een beetje een unieke look te geven heb ik m (samen met Stef) voorzien van een GTI achtige look
Vandaag uitlaatsierstukje gemonteerd. En binnenkort zal ik waarschijnlijk de dimlichten,dagrijverlichting en knipperlichten nog vervangen ( via dit forum heb ik al een mooi lijstje met lampjes kunnen maken!)
Tenslotte wil ik ook nog een bezoekje brengen aan het altijd mooie Nuenen om wat softwarematige aanpassingen te laten doen.
Tot nu toe bevalt de auto ver boven verwachting. Hopelijk zal ik er dan ook nog vele mooie jaren in rond kunnen crossen!
Groet Bas
Mijn naam is Bas. Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Seat Mii Style Chique (althans volgens het RDW. Volgens mij is het gewoon een Style) en na lang aandringen van Stef (StfB), stel ik mij nu ook voor op dit forum
Mijn Mii is een leaseauto. Dat heeft als nadeel dat ik geen uitvoering kon kiezen en dat ik niet al te veel aan de auto mag aanpassen. Maar om m'n mii toch een beetje een unieke look te geven heb ik m (samen met Stef) voorzien van een GTI achtige look
Vandaag uitlaatsierstukje gemonteerd. En binnenkort zal ik waarschijnlijk de dimlichten,dagrijverlichting en knipperlichten nog vervangen ( via dit forum heb ik al een mooi lijstje met lampjes kunnen maken!)
Tenslotte wil ik ook nog een bezoekje brengen aan het altijd mooie Nuenen om wat softwarematige aanpassingen te laten doen.
Tot nu toe bevalt de auto ver boven verwachting. Hopelijk zal ik er dan ook nog vele mooie jaren in rond kunnen crossen!
Groet Bas
Laatst gewijzigd door Base op do 28 mar 2013, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Mii GTI
Welkom!
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Welkom!
Move UP! - BMT - 5drs - Dark Blue - Classic's - Osram Nightbreakers - Piaa Dagrij - Silvervison knippers - WindowTint - Antenne Polo
- pingpongblokje
- Forum newbie
Mooi gedaan de GTI-look!
HighUp! 60PK // Dark Blue // Drive Pakket // PIAA dagrij // Night Breakers //
Besteld: 1-4-13, levering 28-5-13
Besteld: 1-4-13, levering 28-5-13
Ziet er goed uit hoor!
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
Welkom!
Ziet er goed uit.
Alleen bij seat zou het dan cupra look of FR look moeten zijn maar dat zijn maar details
Ziet er goed uit.
Alleen bij seat zou het dan cupra look of FR look moeten zijn maar dat zijn maar details
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Welkom Bas rode bies staat hem goed
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
I know. Maar volgens mij hebben de Seat FR's geen rode bies dus de benaming van stalgenoot Volkswagen maar even creatief gebruikt.TV_UP! schreef:Welkom!
Ziet er goed uit.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Toffe kar!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
jep... die honinggraadgril is wel vet met die rode rand
top look
top look
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
-
- Forum newbie
gave mii! en zeker die grill.. zelf gemaakt?
ziet er goed uit !!
My ride: VW High UP!Bluemotion
ROTIFORM BLQ (GOT STANCE?)
(Golf mkIII 1.8gl 110pk sold)
(Polo 9n3 1.9tdi 140 pk sold)
ROTIFORM BLQ (GOT STANCE?)
(Golf mkIII 1.8gl 110pk sold)
(Polo 9n3 1.9tdi 140 pk sold)
T rode randje heb ik er zelf opgeplakt ja. 2 min. werkfrankmblik schreef:gave mii! en zeker die grill.. zelf gemaakt?
-
- Forum newbie
netjes gedaan!