BLup!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
BLup!
Forum newbie

BLup!

Bericht door BLup! » vr 26 okt 2012, 14:04

dag allemaal,
ik heb mijn Up! Black sinds eind juli, daarna dit forum gevonden en nog weer later ook lid geworden.

Nog weinig te vertellen op dit moment.
Alle vragen die ik had heb ik via de zoekfunctie terug gevonden.
Alle reacties die ik wilde tikken, waren al getikt op het moment dat ik inlogde.
En berichtjes met "vind ik ook" dragen niets bij aan dit forum, dus die laat ik achterwege.
Berichten tikken gaat ook erg moeilijk sinds begin augustus. Mijn linkerschouder schiet dagelijks uit de kom bij het zoeken naar mijn veiligheidsgordel, mijn rechterarmspieren zijn verrekt bij het dagelijks sluiten van mijn elektrische rechterportierraam.
Maar het begint te wennen, zoals je aan dit eerste bericht van mijn hand kunt zien.

Maar: de geweldige groei van dit forum heeft ook nadelen.
In het begin was dit forum relatief klein, net als een buurtcafe waar je binnenstapt, iedereen een hand geeft en een praatje maakt.
Als het forum nog een beetje verder groeit in dit tempo wordt het net als de Amsterdam Arena. Je komt binnen, kijkt even rond en gaat zitten. Je maakt niet meer met iedereen een praatje. Is niet te doen. Je kunt al die "nieuwen" immers niet meer onthouden.
Misschien iets voor de beheerders om aan het regeltje van 'verplicht' voorstellen een eind te gaan breien? Als we straks met z'n 80000-en zijn op dit forum onthou ik niet alle nieuwkomers meer, weet ik zeker.
Ik schrok namelijk een beetje van een bericht waarin een nieuw forumlid een schrijfverbod (?) kreeg omdat hij zich nog niet had voorgesteld. Kan mij niet gebeuren, ik heb me voorgesteld.. :-)

Tot later allemaal, ik ben even googlen naar de bosch plus 90 die bij Halfords 45 euro kost per set.
Hee, wacht, er zit een zoekkfunctie op dit forum. :lol:

up!
Forum eindbaas

Re: BLup!

Bericht door up! » vr 26 okt 2012, 14:50

Leuk dat je je even voorstelt BLup, we gaan je vast ergens zien!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

TV_UP!
Forum eindbaas

Bericht door TV_UP! » vr 26 okt 2012, 17:32

Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,

Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L

Piedro
Vagling liefhebber

Bericht door Piedro » vr 26 okt 2012, 20:15

Leuk verhaaltje! Ik vind ook dat je welkom bent ;)
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » vr 26 okt 2012, 20:21

Piedro schreef:Ik vind ook dat je welkom bent ;)
Afbeelding Afbeelding
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

jUPiter
Vagling liefhebber

Bericht door jUPiter » do 01 nov 2012, 22:19

Welkom BLup
Van een Passat Variant 1.8 Turbo naar een UP!

Plaats reactie