Hallo Forum Leden
Ik volg al n tijdje deze fora en vind het gezellig hier, vandaar dat ik me ook maar heb ingeschreven.
Ik heet Diego ben 23 jaar ( voor de mensen die het willen weten )
Ik heb zelf 'n VW High UP besteld rood met lichte bekleding
18-09-2012 besteld word gebouwd in week 43 = is over 3 weken pas (als ik het goed heb)
Verder ben ik van plan om andere velgen te gaan zetten, ik denk toch dat het 17inch word
Verder werk ik bij 'n Schadebedrijf als Autospuiter, dus als er leden vragen hebben over het spuiten dan hoor ik het wel
Groetjes,
Dietje,
Rood high UP!
Re: Rood high UP!
welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
18,3 KM/L
Welkom!!
nog bedankt voor de berichtjes
vandaag mocht ik de auto eindelijk ophalen na het lange wachten
foto's volgen nog
vandaag mocht ik de auto eindelijk ophalen na het lange wachten
foto's volgen nog
mooi om te horen.
Veel plezier er mee en vele veilige kilometers toegewenst.
Veel plezier er mee en vele veilige kilometers toegewenst.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
18,3 KM/L
18,3 KM/L
Dietje Welkom op dit Forum hoop de foto`s snel te zien.
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set