up!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
up!
Forum eindbaas

Re: up!

Bericht door up! » zo 25 mei 2014, 15:28

Nieuwe prijs: 9.500 euro (inclusief winterbanden).

De tijd is rijp om mijn Up te verkopen, en een Mercedes E280 of SL320 aan te kopen.

Iemand geïnteresseerd in mijn prachtige Up?

High Up
Light silver met antraciet bekleding
5-deurs
oktober 2012
47.000 km
Executive pakket (airconditioning, navigatie maps&more, 6 speakers)
Drive pakket (cruise control, parkeersensoren, uitgebreidere boordcomputer)
16-inch "Classic" velgen
Luxe mattenset
Kentekenplaat met opgelegde letters
2 weken geleden 45.000 km beurt gehad
Met Eibach verlaging (originele veren worden meegeleverd)
Inclusief 15-inch lichtmetalen "Waffle" wintervelgen & Bridgestone banden.
Prijsidee: 9.500 euro.

Afbeelding
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » zo 01 jun 2014, 22:12

Petrolhead Tom schreef:Mooie up! hoor! Die ben je vast nog wel een keer kwijt.
Hij is verkocht! Inmiddels is de opvolger ook al gekocht, een Mercedes SL 280 (R129) van het faceliftmodel (1997). Blauwzwart metallic met panoramadak :)

Ik zal de Up erg missen :cry:

Afbeelding
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Upsilon
Vagling liefhebber

Bericht door Upsilon » di 03 jun 2014, 18:43

Petrolhead Tom schreef:11k is vrij hoog denk ik. 7k is gewoon erg laag!
11.000 inruil zou ik persoonlijk direct tekenen. Dat is echt ongelofelijk veel.
Afbeelding

2017 Volkswagen Move up! + Executive Pakket Honey Yellow
2018 Volkswagen T-Roc 1.5 TSI Sport (DSG) Atlantic Blue

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » di 03 jun 2014, 19:40

Upsilon schreef:
Petrolhead Tom schreef:11k is vrij hoog denk ik. 7k is gewoon erg laag!
11.000 inruil zou ik persoonlijk direct tekenen. Dat is echt ongelofelijk veel.
Tja, dat was bij inruil op een nieuwe Up (voorraadmodel) die te koop stond voor 15.000 euro (veel accessoires...). Als je bedenkt dat ik met een Up van zeg 13.000 nét zo tevreden ben, plaatst dat de inruilprijs weer in een ander perspectief. Overigens gaf dezelfde dealer mij bij inruil op een nieuw te bestellen UP (naar eigen wens samen te stellen) ook een beregoede inruilprijs: 10.250 euro... Het is dat ik geen Up wilde kopen, anders wist ik naar welke dealer ik moest gaan... :dance:

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » di 03 jun 2014, 20:26

Keurig hoor! Vette Benz! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Upsilon
Vagling liefhebber

Bericht door Upsilon » di 10 jun 2014, 10:30

up! schreef: Tja, dat was bij inruil op een nieuwe Up (voorraadmodel) die te koop stond voor 15.000 euro (veel accessoires...).
Maakt niet uit. Ik zit te kijken naar een opvolger die voor meer dan 20K in de prijslijst staat maar met 8000 (5000 euro afschrijving in 2 jaar op zo'n klein autootje vind ik meer dan zat) zou ik al blij zijn. Maar als die dealer van jou dan 11 of meer geeft dan ben ik wel benieuwd welke dit is.
Afbeelding

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » wo 11 jun 2014, 17:00

Ze gaven exact 11K bij inruil op een voorraad Up van 15K. Bij bestelling van een zelf samen te stellen nieuwe Up was de inruil 750 euro minder (nog steeds 10.250 dus). Ik ben een beetje bevreesd de naam van de dealer te noemen, want ik kan me zomaar voorstellen dat ik een extra hoge inruil kreeg vanwege de klantrelatie (ik heb daar eerder meerdere auto's gekocht)... En om dan de dealer met naam en toenaam te noemen op internet? Straks staat half Up-rijdend Nederland bij ze voor de deur met de allerhoogste verwachtingen. En er is ook een verschil tussen netto- en bruto inruilprijzen. Als de dealer je op de nieuwe auto al een afzonderlijke korting geeft, dan krijg je voor je inruiler minder. Een hoge (bruto) inruilprijs is meestal alleen mogelijk doordat er korting op de nieuwe auto in zit verwerkt. Inruilprijzen die ik noemde waren bruto. Als jij 8K bruto krijgt bij aankoop van een andere auto van 20K, dan is dat echt te weinig! Ga eens langs bij andere dealers..
Laatst gewijzigd door up! op wo 11 jun 2014, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Upsilon
Vagling liefhebber

Bericht door Upsilon » wo 11 jun 2014, 18:53

up! schreef: Als jij 8K bruto krijgt bij aankoop van een andere auto van 20K, dan is dat echt te weinig! Ga eens langs bij andere dealers..
Ik heb nog geen inruilprijs :)
het is puur een gedachte die ik heb over wat ik denk dat mijn wagen nog terugkrijg

maar uiteindelijk maakt het me niet uit hoeveel ik terugkrijg. Het enige wat me interesseert is wat ik bij moet betalen. of ze nu aan de ene kant korting geven of aan de andere.....
want ik kan me zomaar voorstellen dat ik een extra hoge inruil kreeg vanwege de klantrelatie
Dat speelt denk ik ook altijd wel mee.
Afbeelding

Plaats reactie