VW High Up! Hoi
VW High Up! Hoi
Hoi,
Mijn naam is Robin.
Sinds een paar maandjes de trotse eigenaar van een VW High up! 75PK met van alles er op en er aan. (tweedehands)
De eerste eigenaar heeft o.a gekozen voor (kunst)leder, PDC, Stoelverwarming, Schuif-/kanteldak.
Zelf heb ik de standaard halogeenlampen vervangen door de Philips X-treme Vision 130% H4.
Momenteel alvast aan het onderzoeken wat voor lichtmetalen velgen + winterbanden mooi zouden staan onder het karretje!
Mijn naam is Robin.
Sinds een paar maandjes de trotse eigenaar van een VW High up! 75PK met van alles er op en er aan. (tweedehands)
De eerste eigenaar heeft o.a gekozen voor (kunst)leder, PDC, Stoelverwarming, Schuif-/kanteldak.
Zelf heb ik de standaard halogeenlampen vervangen door de Philips X-treme Vision 130% H4.
Momenteel alvast aan het onderzoeken wat voor lichtmetalen velgen + winterbanden mooi zouden staan onder het karretje!
- Bijlagen
-
- f8963567-1151-4693-b5c8-96a1eac87789.jpg (61.91 KiB) 6240 keer bekeken
High Up!
75PK
Schuif-kanteldak
PDC
Stoelverwarming
Philips X-treme Vision 130% H4
75PK
Schuif-kanteldak
PDC
Stoelverwarming
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Re: VW High Up! Hoi
Welkom, mooie up! Ik heb zelf ook veel plezier van het schuif/kanteldak, echt een top optie!
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Dankje!
Ja, heerlijk! Vooral op de terugweg van mijn werk het zonnetje op mn gezicht. Moeite om af en toe mijn ogen open te houden haha;)
Met deze temperaturen mij alleen wel wat te warm om "open" te rijden..
Ja, heerlijk! Vooral op de terugweg van mijn werk het zonnetje op mn gezicht. Moeite om af en toe mijn ogen open te houden haha;)
Met deze temperaturen mij alleen wel wat te warm om "open" te rijden..
High Up!
75PK
Schuif-kanteldak
PDC
Stoelverwarming
75PK
Schuif-kanteldak
PDC
Stoelverwarming
jij houd van apart eten zeg.TwitNour schreef:Welkom! Dat kanteldak is heerlijk
- HappyCamper
- Forum newbie
lupocor schreef:jij houd van apart eten zeg.TwitNour schreef:Welkom! Dat kanteldak is heerlijk
Welkom Robin !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia
zeg maar JP !
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Haha die grap kan ik waarderen!HappyCamper schreef:lupocor schreef:jij houd van apart eten zeg.TwitNour schreef:Welkom! Dat kanteldak is heerlijk
Beetje peper en zout erbij, eet smakelijklupocor schreef:jij houd van apart eten zeg.TwitNour schreef:Welkom! Dat kanteldak is heerlijk
-
- Forum newbie
Ben helemaal weg van deze kleur, en mooie 3-deurs Up! Zwarte naafkappen zouden 'm niet misstaan
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Normaal ben ik helemaal voor zwarte naafdoppen maar dit staat wel erg goed zeg!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ